خبرهای داغ:

سردار سلیمانی با اخلاص و ولایتمداری و مردم داری امروز سردار دلهاست

شاهرود_فرمانده اسبق سپاه شاهرود گفت:شهید سلیمانی با اخلاص و ولایتمداری و مردم داری امروز سردار دلهاست و جهان را به کُرنش در مقابل خود وادار کرده و دوست و دشمن از او یاد می‌کنند.
کد خبر: ۹۴۰۴۶۲۱
|
۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۱

به گزارش خبرنگار بسیج، مرتضی احمدیان در نشست روشنگری به مناسبت دهه بصیرت و سالروز شهادت سردار سلیمانی در نمازخانه شرکت توزیع برق شاهرود با گرامیداشت این ایام با بازخوانی فتنه ۱۳۸۸ و حماسه جاودانه ملت در ۹ دی ماه اظهار کرد: این روز به فرموده رهبر انقلاب یوم الله است چرا که دل‌های مردم به سمتی هدایت شد که در حمایت از انقلاب و ولایت و اسلام به میدان آمدند.
او با بیان اینکه تلاش دشمنان در طول سال‌های عمر انقلاب سرنگونی نظام است افزود: دشمنان تمام تلاش خود را کردند تا این نظام را از میان بردارند، اما تاکنون ناکام مانده اند و امروز به جنگ اداراکی و اعتقادی و رسانه‌ای است.
فرمانده اسبق سپاه شاهرود با تاکید بر توجه به جنگ نرم و رسانه‌ای دشمنان گفت: امروز باید همه در تلاش در جهت تبیین انقلاب اسلامی باشیم و در این مسیر از هیچ کوششی نباید فروگذار کنیم که شرمنده امام راحل و شهدا نشویم.
او با اشاره به سالگرد شهادت حاج قاسم با برشمردن ویژگی‌های این شهید اظهار کرد: شهید سلیمانی با اخلاص و ولایتمداری و مردم داری امروز سردار دلهاست و جهان را به کُرنش در مقابل خود وادار کرده و دوست و دشمن از او یاد می‌کنند.
این مراسم با حضور مدیر توزیع برق و فرمانده پایگاه مقاومت بسیج رعد و شماری از کارکنان اداره برق شهرستان شاهرود و فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات الحدید برگزار شد.
همچنین تیم کوهنوری مدیریت توزیع برق شهرستان شاهرود به قله گاوکشان، به مناسبت گرامیداشت سالروز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی صعود کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار