خبرهای داغ:
جانشین سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در مراسم تکریم و معارفه بسیج دانش آموزی استان قزوین؛

سردار سلیمانی تجلی بارز تمام صفات عالی انسانی بود

سرهنگ طاهرخانی عنوان کرد: سردار سلیمانی تجلی بارز تمام صفات عالی انسانی بود و بارزترین صفات ایشان یعنی انقلابی بودن از جمله صفاتی بود که حتی پس از شهادت وی نیز همچنان ادامه داشت.
کد خبر: ۹۴۰۴۷۰۳
|
۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۵

قزوین_ به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سرهنگ طاهرخانی جانشین سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، در مراسم تودیع و معارفه مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان قزوین اظهار کرد: سردار سلیمانی تجلی بارز تمام صفات عالی انسانی بود و بارزترین صفات ایشان یعنی انقلابی بودن از جمله صفاتی بود که حتی پس از شهادت ایشان نیز همچنان ادامه داشت و بعد از شهادت ایشان نیز انقلاب بزرگی به وجود آمد.

جانشین فرمانده سپاه سپاه صاحب‌الامر(عج) اذعان کرد: موج جمعیتی که در دومین سالگرد شهادت حاج قاسم در مزار ایشان وجود داشت ناخوادآگاه انسان را به یاد پیاده روی اربعین می‌انداخت.

وی گفت: رزمایش‌های متعددی به مدد و توفیق سردار سلیمانی ایجاد شد که مصداق بارز آن تیم مذاکره کننده‌ای بود که اجازه داده نشد تا آمریکا وارد اتاق مذاکره شود و این توفیقاتی بود که جز با توفیق شهدا محقق نمی‌شد.

این مسئول ابراز کرد: ایام دهه بصیرت سال جاری با برکات خوبی همراه شد این دهه با حماسه عظیم ۹ دی آغاز ، با ورود و تشییع  ۵ شهید دفاع مقدس ادامه و با برگزاری یادواره شهید سلیمانی همراه شد.

وی گفت: دکتر سرباز جزو افسران خوب مجموعه سپاه صاحب‌الامر هستند و با تجلی شخصیت‌های علمی خود توانستند در ماموریت‌های مختلف خوش بدرخشند که در این اواخر به دلیل کسالت‌های والده گرامی از سمت خویش استعفا دادند که البته با وجود دستاوردهای بزرگ ایشان این مسئله برای ما هم سخت بود و به جهت حساسیت این قشر مسئولیت‌ بسیج دانش‌آموزی به سرهنگ رسولی فر که جزو نخبگان علمی سپاه بودند واگذار شد و ما امیدواریم بسیج دانش‌آموزی با روحیه شاداب تر به سیر صعودی خود ادامه دهد.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها