سردار اشتری:

دشمن در مقابل شهید سلیمانی به لرزه می افتاد/ نسخه شفا بخش سردار پیروی از ولایت است

فرمانده کل انتظامی کشور افزود: دشمن در مقابل شهید سلیمانی ذلیل می شد و بدنش به لرزه می افتاد، وقتی  در جبهه مقاومت حاضر می شد دشمن می ترسید، انگار 10 لشکر وارد شده از این رو دشمن می ترسید.
کد خبر: ۹۴۰۴۷۲۴
|
۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، گردهمایی فرزندان شهدا  با حضور سردار حسین اشتری فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران،  قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی ،مسئولان استانی و خانواده شهدا در مصلای امام علی (ع) شهر کرمان برگزار شد.

فرمانده کل انتظامی کشور در این مراسم ضمن تسلیت شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: حال و هوای کشور به خاطر ایام فاطمیه و سالگرد حاج قاسم رنگ و بوی خدا و شهدایی شده است.

سردار اشتری گفت: شهید سلیمانی هم در دوران حیات پرخیر و برکتشان باعث خیر و برکت و افتخار برای مردم بودند و هم بعد از شهادتشان. شهید سلیمانی در دوران ساله مجاهدت خودش در کوران دفاع مقدس و در حوزه نظم و امنیت و ماموریت‌هایی که در کشور داشتند و بعد از دفاع مقدس در دفاع از مظلومان و حرمین کار‌های بزرگی را انجام دادند.

این مقام مسئول افزود: مدافعان حرم که حاج قاسم سید و سالار آن‌ها است با قدرت و تدبیر و برنامه ریزی حاج قاسم فرمانده دلاوری که توانست با غده رسوخ کرده بود در کشور‌های اسلامی مبارزه کند گرو‌ههای تکفیری و سلفی و در راس آن‌ها داعش که علیه اسلام با حمایت آمریکا و صهیونیستی با تمام تلاش خواستند امنیت کشور‌های مسلمان و دولت‌های اسلامی را به مخاطره بیندازند، اما با لطف خدا و عنایت اهل بیت و فرماندهی با تدبیر حاج قاسم توطئه خنثی شد.

دشمن در مقابل شهید سلیمانی به لرزه می افتاد/ نسخه شفا بخش سردار پیروی از ولایت است

سردار اشتری گفت: هزاران کیلومتر جلوتر از مرز‌های ما جنگیدن ثمره امنیت است و امروز امنیت و آرامش و ثبات به برکت خون شهدای ما  و رهنمود‌های رهبری است.

این مقام مسئول تصریح کرد: در خیلی از کشور‌هایی که ظلم بیداد می‌کرد و گروه تروریستی با هدایت آمریکا جنایت می‌کردند خیلی از آزادی خواهان قصد با مقابله با این دشمن را داشتند، اما نمی‌توانستد وحدت کلمه بین جبهه مقاومت را حاج قاسم داشت و قدرت سازماندهی و بسیج مردمی داشت و با اخلاص این مرد بزرگ و مجاهدت در جبهه مقاومت پیروزی از آن آزادی خواهان بود

وی گفت: سردار سلیمانی متعلق به تمام آزادی خواهان بود و امروز شیعه و سنی و غیر مسلمانان و آنان که آزاده و مخالف تروریست و هر دین و آیینی دارند به حاج قاسم حترام می‌گذارند، زیرا او در مکتب عاشورا و رهبری قرار داشت.

سردار اشتری تاکید کرد: قدرت سازمان دهی سردار بی نظیر بود، شهید سلیمانی صرفا متعلق به کرمان و انقلاب و جهاد نبود بلکه شهید سلیمانی متعلق به تمام آزادی خواهان جهان بود.

وی توضیح داد: حتی غیر مسلمان ها، افرادی  آزاده ای که مخالف تروریست هستند و دارای دین و آئین متفاوتی اند اما به شهید سلیمانی احترام قائلند.

فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به این که حاج قاسم در مکتب امام ، مقام معظم رهبری و سیدالشهدا بزرگ شد و راهی که سیدالشهدا خواست دنبال کرد، افزود: در ایام اربعین همه افراد با نگاه های دینی و اندیشه های مختلف به زیارت می روند چرا که مکتب امام حسین(ع) انسان ساز است و حاج قاسم هم سردار عاشورایی است.

سردار اشتری گفت: اگر شهید سلیمانی محبوب قلوب  است به  علت حسینی بودنش بود و او عاشق مکتب اهل بیت بود، این شهید بزرگوار بعد از شهادت بیشتر از دوران حیاتش موجب خیر و برکت بود.

وی با اشاره به این که دشمن از شهید سلیمانی بیشتر از سردار زنده می ترسد، تشریح کرد: شهید سلیمانی با شهادتش عزت و اقتدار ایجاد کرد و همچنین شهادتش هم اثر گذار تر بود.

فرمانده کل انتظامی کشور ابراز کرد: بنده توفیق خدمت درکنار سردار را داشتم، تمام وجودش اخلاص و برای خدا بود و از صفات بارز ایشان عشق و علاقه به فرزندان شهدا بود.

سردار اشتری افزود: دشمن در مقابل شهید سلیمانی ذلیل می شد و بدنش به لرزه می افتاد، وقتی  در جبهه مقاومت حاضر می شد دشمن می ترسید، انگار 10 لشکر وارد شده از این رو دشمن می ترسید و می فهمید که شکست خورده و از طرفی رزمندگان روحیه نترسی را به خود می گرفتند.

وی با تاکید بر این که شهید سلیمانی از نظر تواضع زبانزد بود و در برابر خانواده شهدا متواضع بود،  ادامه داد: شهید سلیمانی با این اقتدار و شجاعت در مقابل فرزندان شهدا زانو زده و در مقابل آنها خود را کوچک می دید، تواضع و مردم داری از خصوصیات اخلاقی و ویژگی های انسانی اش بود.

فرمانده کل انتظامی کشور اظهار کرد: حاج قاسم مطیع ولایت بود، بدون نظرحضرت آقا کاری انجام نمی داد و بر اساس اشاره ایشان بود که  کاری را تکلیف خود می دانست و با تمام وجود انجام می داد، پیروی از این مرد حکیم و نایب امام زمان رهبری سرلوحه ی کارش بود.

این مقام مسئول با تاکید بر این که رمز موفقیت شهید سلیمانی در جبهه داخلی و خارجی ولایت مداری بود، عنوان کرد: رمز پیروزی او دعای رهبری در حقش بود، شهدا در وصیت نامه خود همواره تاکید کرده اند که حامی ولایت و پشتیبان آن باشیم و از این مکتب درس بگیریم و اگر خیر دنیا و اخرت را می خداهیم پیرو ولایت باشیم.

سردار اشتری خاطر نشان کرد:  خیلی ها که از رهبری فاصله گرفتند مورد انتقاد مردم واقع شدند، پیروی از ولایت نسخه ی شفا بخشی است که سردار برای ما نوشت تا ما بتوانیم بر تفسبیر اندیشه سردار تلاش کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار