در نشست صمیمی پیشکسوتان رسانه شهرستان ری با شهردار کهریزک مطرح شد؛

برای ملاحظه مردم نسبت به تعیین نرخ عوارض شهری محتاطانه عمل می کنیم

جمعی از پیشکسوتان و اعضای بسیج رسانه شهرستان ری با مهندس کلهر شهردار کهریزک دیدار و در خصوص برنامه های مدیریت شهری این منطقه گفتگو کردند.
کد خبر: ۹۴۰۴۸۰۰
|
۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۶

به گزارش خبرنگار ما، شهردار کهریزک در این دیدار با بیان اینکه مردم این شهر بسیار نجیب و کم توقع هستند، اظهار داشت: شهر کهریزک نیاز دارد که بیشتر دیده شود و این مهم باید با همکاری و مشارکت اصحاب رسانه تقویت شود. وی ادامه داد: تلاش می کنیم بین مردم و در کنار آنها باشیم و حق آنها را به آنها برگردانیم تا دلگرم شوند و سطح رضایت مندی مردم این شهر افزایش  یابد.

مهندس کلهر بااشاره به اینکه بومی و اهل این منطقه است، خاطرنشان کرد: بومی بودن مدیران توقع و انتظارات مردم یک منطقه را بالا می برد و باعث می شود که هر کسی جرات پذیرش مسئولیت در حوزه جغرافیایی و محل سکونت خود را به راحتی نپذیرد. وی با اعلام نارضایتی از سرعت پیشرفت کارها در حوزه شهری کهریزک، اظهار داشت: با توجه به بالا رفتن هزینه ها و نیز شرایط سخت اقتصادی؛ در عین حال باید پروژه های شهری و عمرانی تکمیل شود و در اختیار مردم قرار بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: پاسخگویی به مطالبات نیازمند در آمد بیشتر است؛ در عین حال.    شرایط به گونه ای است که مردم در مضیقه هستند و باید در شرایط سخت اقتصادی ملاحظه مردم را هم داشته باشیم؛ لذا تلاش می کنیم برای تامین بودجه و اجرای پروژه ها نسبت به تعیین نرخ عوارض شهری محتاطانه عمل کنیم تا فشار مضاعفی به شهروندان وارد نشود.

کلهر تاکید کرد: علاوه بر این؛ شفافیت در عملکرد مسئولان باعث می شود مردم از نظر روحی و روانی آرامش خاطر بیشتری پیدا کنند.

شهردار کهریزک در ادامه از صدور مجوز الکترونیکی برای متقاضیان خبر داد و گفت: تا جایی که امکان دارد سعی می کنیم به سمت برون سپاری خدمات از طریق فناوری اطلاعات برویم و تردد فیزیکی شهروندان به شهرداری را کاهش دهیم و هر پرونده در هر واحد در مدت 48 ساعت پاسخ داده شود.

کلهر تاکید کرد: از   فرصت خدمت به مردم باید بیشترین بهره را برد و سعی می کنیم بیشتر در شهر و در کنار مردم باشیم تا اینکه در اتاق باشیم و در این مدتی که از پذیرش مسئولیت سپری شده بازدید از مساجد و محله ها در دستور کار ما قرار گرفته است.

 

ارسال نظرات