خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهبهان خبرداد

برگزاری ویژه برنامه های دومین سالگرد شهادت سردار شهید سلیمانی در بهبهان

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهبهان از برگزاری ویژه برنامه های دومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در بهبهان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۰۴۸۹۳
|
۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۲

سرهنگ عبدالله خیران پور با اعلام این خبر گفت: هم زمان با سالگرد شهادت سردار رشید سپاه اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ویژه برنامه های گرامبداشتی توسط قشرهای مختلف مردم در نقاط مختلف شهرستان بهبهان اجرا شد.

خیران پور افزود: عشق و ارادت مردم به سردار سلیمانی موجب شد تا از هفته های قبل اقشار مختلف شهروندان در فضای مجازی با انتشار تصاویر و کلیپ های سردار سلیمانی عشق و ارادت خود را به شهید سلیمانی نشان دهند.

وی با اشاره به برگزاری مراسم یادبود دومین سالگرد شهید سلیمانی در شهر بهبهان گفت: این مراسم امروز دوشنبه ۱۳ دی ماه با حضور پرشور اقشار مختلف مردم در آستان مقدس امامزاده حیدر ع و با سخنرانی سردار حاجتی رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان برگزار شد.

سرهنگ خیران پور در ادامه گفت: هم زمان مراسم های مختلفی نیز در شهرهای تشان و لیکک با حضور پرشور بسیجیان و قشرهای مختلف مردم برگزار شد.

فرمانده سپاه بهبهان در پایان گفت: حضور پرشور مردم در سالگرد شهادت سردار پرافتخار سپاه اسلام نشان داد که راه شهید سلیمانی محکم تر از قبل ادامه داشته و مشت محکمی بر دهان دشمنان نظام و اسلام خواهد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار