سراوان / به همت حوزه مقاومت بسیج شهید فهمیده دانش آموزی در دبیرستان نمونه شهید مطهری این شهرستان برگزار گردید.
کد خبر: ۹۴۰۵۱۱۶
|
۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از سراوان،  فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهید فهمیده سپاه شهرستانی سراوان در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تسلیت فرارسیدن دومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی اظهار داشت: امروز همه ما به احترام این شهید گرانقدر دور هم جمع شده و یاد و خاطره سردار دل‌ها را گرامی می‌داریم.

وی با قدردانی از متولیان برگزاری این مراسم گفت: این جمع معلمی و دانش‌آموزی همیشه در کلاس درس علم، فرهنگ ایثار و شهادت را ترویج داده و امروز نیز ادامه‌دهنده مکتب حاج قاسم هستیم.

سروان پاسدارعباس ملاشاهی با بیان اینکه شهید سلیمانی یک فرد نیست بلکه یک مکتب است، تصریح کرد: اگر شهید سلیمانی نبود، داعش به خاک کشور تجاوز می‌کرد و مردم امروز این امنیت و آسایش را نداشتند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهید فهمیده با بیان اینکه رشادت‌های شهید سلیمانی هیچ‌گاه فراموش‌شدنی نیست، اظهار کرد:امیدوارم همواره درس مقاومت، ایثار و از خودگذشتی را از سردار دل‌ها یاد بگیریم.

ملاشاهی در پایان با اشاره به فرمایشات روز گذشته رهبر معظم انقلاب در دیدار با خانواده شهید سلیمانی مبنی بر اینکه "شهید سلیمانی ملی‌ترین و امتی‌ترین چهره کشور است"، عنوان کرد: این فرامین معظم‌له که بی‌نظیر بود، باید برای ادامه راه شهداسرلوحه همه ما مسئولان و مردم قرار بگیرد.

ارسال نظرات