مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر:
نیکشهر/ اربابی گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی، هرگز اجازه نداد جناحی او را مصادره کند؛ زیرا خودش را سرباز امام زمانش می دانست و تنها به امنیت و منافع ملی می اندیشید.
کد خبر: ۹۴۰۵۱۳۱
|
۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۴

به گزارش خبرنگار بسیج از نیکشهر، بمناسبت گرامیداشت دومین سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی، مراسمی در جمع پرسنل نیروی انتظامی شهرستان باحضورحجت الاسلام والمسلمین نعیم اربابی مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر برگزار شد.

حجت الاسلام اربابی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سیدالشهدای جبهه مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: سردار سپهبد شهید سلیمانی، نمونه عینی انسان مؤمن به خدا بود که تمام ویژگی های مؤمن را می توان در او یافت.

وی افزود: سردار سلیمانی رضایت خدا و ولی خدا را در عمل به تکلیف می دانست و به اندازه ای به رهبر خود اعتماد و اطمینان داشت که بی چون و چرا از او اطاعت می کرد؛ زیرا او یک مؤمن واقعی بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر در ادامه بیان داشت: راز ماندگاری انسان های پر مهابت این روزگار، تعلق نداشتن به جناحی خاص است. شهید حاج قاسم سلیمانی، هرگز اجازه نداد جناحی او را مصادره کند؛ زیرا خودش را سرباز امام زمانش می دانست و تنها به امنیت و منافع ملی می اندیشید.

درادامه باتوجه به همزمانی شهادت این شهید والامقام و ایام فاطمیه ،سروان پاسدار مصطفی داورنژاد به مدیحه سرایی و ذکرمصیبت پرداخت.

ارسال نظرات