خبرهای داغ:
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛

امنیت امروز منطقه مرهون جانفشانی حاج قاسم و یاران جان برکف وی است

حجت الاسلام معبودی عنوان کرد: حاج قاسم سلیمانی و یارانش مقابل داعش ایستادند و به جنایات این گروه تکفیری پایان بخشیدند و با قاطعیت می توان گفت که امنیت امروز منطقه مرهون جانفشانی این شهید بزرگوار و یاران جان برکفش است.
کد خبر: ۹۴۰۵۱۶۵
|
۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۱

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الامر(عج) استان قزوین در مراسم گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در حسینیه سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین برگزار شد بیان کرد: سردار سلیمانی در زندگی خود با خداوند معامله کرد و خدا او را بزرگ و عزیز جهان اسلام و جبهه مقاومت قرار داد و اگر حاج قاسم و امثال وی نبودند وضعیت منطقه ناامن می شد.

وی افزود: هدف از ایجاد داعش توسط آمریکا و متحدانش برای ناامن کردن ایران بود و اهداف و نقشه هایی برای کشور پهناور ما داشتند. چه کسی می توانست مقابل جریان خطرناکی همچون داعش بایستد و خدا می داند که اگر اینها به کشور ما می رسیدند شهرهای ما شبیه کشور عراق و سوریه ناامن می شد.

حجت الاسلام معبودی اظهار کرد: حاج قاسم سلیمانی و یارانش مقابل داعش ایستادند و به جنایات این گروه تکفیری پایان بخشیدند و با قاطعیت می توان گفت که امنیت امروز منطقه مرهون جانفشانی این شهید بزرگوار و یاران جان برکفش است.

وی یادآور شد: حاج قاسم سلیمانی بزرگترین خدمت را به بشریت و جهان اسلام و ملت عزیز ما ارائه کرد اما تمام این خدمت بدون هیچ چشمداشتی بود چرا که خود را طلبکار از مردم نمی دانست بلکه خود را بدهکار مردم و خدا می دانست و این صداقت و خلوص نیت را وقتی گفت؛ بر سنگ قبرم بنویسید «سرباز قاسم سلیمانی» با تمام وجود می توان احساس کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در ادامه عنوان کرد: یکی از دلایلی که ولی امر مسلمین جهان درباره حاج قاسم فرمودند «رفیق خوش وقت ما» این است که شهید سلیمانی عمل به موقع داشت. وقتی که داعش به ۴۰ کیلومتری مرزهای ایران و تا نزدیکی کاخ ریاست جمهوری در بغداد و سوریه رسیده بود، حاج قاسم بدون فوت وقت و همان روز به کمکشان شتافت و این عمل به موقع، آنها را نجات داد.

وی تاکید کرد: امنیت یک سرمایه بزرگ است که کشور ایران از آن بهره مند است و اگر امنیت نباشد کشاورزی و دانشگاه و بازار فضای آرام نیست. امنیت غذایی برای مردم مهم است که در جهاد کشاورزی با تلاش و مجاهدت خانواده بزرگ جهاد کشاورزی در سایه امنیتی است که حاج قاسم ها آن را به ارمغان آورده اند.

حجت الاسلام معبودی در پایان با اشاره به ارادت ویژه حاج قاسم به اهل بیت(ع) یادآور شد: حاج قاسم، علاقه خاصی به حضرت زهرا(س) و فرزندان ایشان داشتند و این علاقه در زندگی فردی و اجتماعی حاج قاسم به صورت رفتارهای عملی مشهود بود.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها