فرمانده سپاه ناحیه آرادان:

شهید سلیمانی بهترین الگو برای جوانان است

سرهنگ کاظمی با بیان اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی با شهادت خود مبدل به الگو و قهرمانی برای دنیای اسلام شد گفت: شهید سلیمانی بهترین الگو برای جوانان است.
کد خبر: ۹۴۰۵۲۰۶
|
۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آرادان، مراسم سالگرد شهید قاسم سلیمانی با حضور مسئولین شهرستان آرادان از جمله امام جمعه، فرمانده سپاه ناحیه، نیروی انتظامی، فرماندار، بسیجیان و دیگر آحاد مردم برگزار شد.
سرهنگ کاظمی فرمانده سپاه ناحیه آرادان در این مراسم گفت: امروز ما در این مراسم گرد هم آمده ایم تا شهادت این سردار بزرگ اسلام را گرامی بداریم.
وی حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس را رهبران پایداری و استقامت عنوان کرد و افزود: سیره زندگی شهید سلیمانی الهام بخش همگان است.
فرمانده سپاه ناحیه آرادان ادامه داد: این ایام، ایام شهادت حاج قاسم عزیز است و بسیار لازم و ضروری است که همه ما با وصیت نامه این سردار بزرگ انس گرفته و آن را سرلوحه اقدامات خود قرار دهیم.
سرهنگ کاظمی با بیان اینکه شهید سلیمانی الگوی آزادگی و شخصیت جهانی است تصریح کرد: امروز اندیشه و جهاد سردار دلها، جبهه مقاومت را به مکتبی نهادینه‌شده و پیروز تبدیل کرده است.
در ادامه سرهنگ حسین پور از فرماندهان دفاع مقدس و مدافع حرم آل الله در ادامه این به بیان فضائل شهدا از جمله شهید سلیمانی پرداخت و گفت: شهید سلیمانی شهید فاطمی بود او پیوسته دلداده و متوسل به حضرت زهرا (س) بود.
وی با بیان اینکه ما باید سردار سلیمانی را الگوی خودمان قرار دهیم افزود: سردار سلیمانی سردار دلها مرد ملت و امت بود و مردم نیز با حضور پرشکوه و میلیونی خود در مراسم تشییع پیکر مطهر این شهید والامقام قدرشناسی از ایشان را به منصه بروز و ظهور رساندند.
گفتنی است، تلاوت قرآن، مدیحه سرایی و شعر خوانی زینت بخش محفل بزرگداشت سردار در شهرستان آرادان بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار