به همت سپاه ناحیه امام هادی (ع)؛

شانزدهمین مرحله از رزمایش کمک مؤمنانه اجرا شد/ توزیع بیش از یک هزار بسته معیشتی در کمالشهر

شانزدهمین مرحله از رزمایش کمک مؤمنانه با توزیع بیش از یک هزار بسته معیشتی میان نیازمندان منطقه کمالشهر به همت حوزه های 419 و 420 سپاه ناحیه امام هادی (ع) برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۰۵۳۲۷
|
۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، شانزدهمین مرحله از رزمایش کمک مؤمنانه با توزیع بیش از یک هزار بسته معیشتی میان نیازمندان منطقه کمالشهر به همت حوزه های 419 و 420 سپاه ناحیه امام هادی (ع) و با حضور فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در این ناحیه، امام جمعه کمالشهر و اعضای شورای شهر کرج در مسجد علی بن ابی طالب (ع) خرمدشت برگزار شد.

حجت الاسلام وثوقی، امام جمعه کمالشهر در این مراسم ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت حضرت زهرا (ع) و دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، رزمایش کمک مومنانه را حرکتی جهادی نامید و گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا بسیاری از مردم کسب و کار و درآمد خود را از دست داده اند که این رزمایش یک طرح بسیار خوب برای شناسایی و کمک به افراد نیازمند و اقشار آسیب پذیر است.

وی عنوان کرد: رزمایش مواسات و همدلی باید به بهترین نحو و با استفاده از ظرفیت های بزرگ بسیجیان اجرا شود تا منویات و فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی برای دستگیری از نیازمندان جامعه در این شرایط، به خوبی محقق شود.

سرهنگ علی شعبان، فرمانده سپاه ناحیه امام هادی (ع) نیز بیان کرد: مجموعه سپاه و بسیج با تمام توان آمادگی اجرای این طرح را دارد و  بی شک با لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی منویات معظم له را محقق کرده و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار