خبرهای داغ:
سردار فدوی:

قدرت شهید سلیمانی بیشتر از سردار سلیمانی است

جانشین فرمانده کل سپاه در مراسم دومین یادواره شهدای عشایر استان سمنان گفت : وعده خداست که همواره حزب خدا پیروز است وباور به وعده پیروزی حق در برابر باطل وعده صادق است و امروز این حقیقت بیشتر از گذشته تجلی پیدا کرده است.
کد خبر: ۹۴۰۵۳۳۸
|
۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم یادواره شهدای عشایر استان سمنان در شهرستان مهدیشهر با اشاره با شکست پی در پی سیاست های خصمانه دشمنان انقلاب اسلامی گفت:جبهه باطل رو به زوال و افول است و هر روز حقارت و اعتراف به شکست در آنها دیده می‌شود و پس از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان در هر اقدامی که علیه جمهوری اسلامی ایران انجام دادند شکست خورده اند.

جانشین فرمانده کل سپاه در ادامه با بیان نقش بزرگ شهید سلیمانی در پیروزی های محور مقاومت به ابعاد مختلف شهادت این اسوه ایثار و رشادت اشاره کرد و افزود :شهید سلیمانی در لحظات آخر حیاتش می دانست که وارد قتلگاه می شود زیرا دل او به خداوند متعال ملحق شده بود و این قاعده برای همه شهدا است که اول دل هایشان به سمت خداوند می رود و سپس جسم آنها است که به پیشگاه الهی روانه می شود.

وی افزود:شهید سلیمانی قدرتش بیشتر از سردار سلیمانی است هر روز که از شهادت سردار سلیمانی می گذرد شکست های بیشتری بر جبهه استکبار فرود می آید.

سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه با تاکید بر این که

فقط دلدادگان انقلاب اسلامی می توانند ریشه فتنه ها را بخشکانند گفت :ما باید در راه مستقیم انقلاب و شهدا مصمم باشیم و اصرار داشته باشیم تا تکالیف خود را انجام دهیم تا همه ما بتوانیم با خیل بزرگ رهروان جبهه حق و انقلاب رهسپار باشیم.

خاطر نشان مي شود دومین یادواره شهدای عشایر استان سمنان با نام "اسطوره های غیرت " با حضور خانواده معظم شهدا،ایثارگران و جانبازان و اقشار مختلف مردم در شهرستان مهدیشهر برگزار شد و آئین وداع با دو لاله گمنام زهرایی از ویژه ‌برنامه‌ های این یادواره بود.

شایان ذکر است استان سمنان با تقدیم ۲۵۱ شهید عشایر ۲.۵ درصد از شهدای عشایر کشور را به خود اختصاص داده است و شهرستان مهدیشهر با ۱۲۵ شهید بیشترین تعداد شهید در سطح استان را تقدیم نظام مقدس اسلامی کرده است.

ارسال نظرات