با همکاری بسیج اساتید دانشگاه آزاد مبارکه؛
همایش بصیرت افزایی و تبیین مکتب حاج قاسم با همکاری بسیج اساتید دانشگاه آزاد مبارکه برگزار شد
کد خبر: ۹۴۰۵۴۱۴
|
۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۹

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، همزمان با دومین سالروز شهادت اسوه اخلاق و جهاد، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی «همایش بصیرت افزایی و تبیین مکتب حاج قاسم» به همت اداره فرهنگی، اجتماعی و حوزه‌های بسیج.کارکنان، استادان و دانشجویان در سالن جلسات  شهید مطهری دانشگاه آزاد اسلامی واحد مبارکه برگزار شد.

نصری کارشناس مسائل سیاسی در این همایش که جمعی از مسولین ادارات، نهادها، مراکز آموزش عالی شهرستان، اعضای هیات علمی، کارکنان و دانشجویان حضور داشتند، با بیان اینکه شهید سلیمانی سید شهیدان مقاومت است، تصریح کرد: محبوبیت و عشقی که مردم منطقه به شهید سلیمانی دارند نشان از اخلاص او  در رفتار و گفتارش می‌باشد.

وی در ادامه به شجاعت، اقتدار و تدبیر سردار سلیمانی در پیروزی‌های دوران دفاع مقدس اشاره کرد و یادآور شد: این شهید عزیز با به کار بردن تدبیر و مدیریت‌های دوران دفاع مقدس، خیلی از محاصره‌ها را در سوریه و عراق درهم شکست.

نصری با اشاره به خطر حضور داعش در منطقه غرب آسیا، تصریح کرد: اگر تدبیر مقام معظم رهبری و فرماندهی حاج قاسم سلیمانی نبود الان باید با داعش در داخل کشور می‌جنگیدیم.

این تحلیل‌گر مسایل سیاسی سپس به حضور ده‌ها میلیونی جمعیت‌های ایرانی و غیر ایرانی در تشییع پیکر پاک حاج قاسم سلیمانی در ایران و عراق اشاره کرد و گفت: محبت و اخلاص در عمل حاج قاسم سلیمان باعث شده بود همه ملت عکس ایشان را بر سینه خود نصب کنند و در غم از دست دادنش اشک بریزند.

وی در پایان با تاکید بر پیاده نمودن سبک زندگی حاج قاسم سلیمانی در جامعه، تاکید کرد: همانطور که در تشییع جنازه این سردار رشید اسلام اشک ریختیم باید روحیه ایثار و فداکاری حاج قاسم را در زندگی خودمان پیاده کنیم.

خیرمقدم گویی رئیس دانشگاه، مرثیه سرایی مداحان اهل بیت (ع)، پخش کلیپ و قرائت شعر حماسی ازجمله برنامه‌های این مراسم بود.

 انتهای پیام/

منبع: دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان

ارسال نظرات