خبرهای داغ:
شاهرود_معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود بر حمایت از شرکت‌های تولیدی و صنعتی شهرستان در راستای خدمت به مردم تاکید کرد.
کد خبر: ۹۴۰۵۴۹۳
|
۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۸

به گزارش خبرنگار بسیج، ابوطالب جلالی در بازدید از شرکت تولیدی توربوژنراتور واقع در شهرک صنعتی شاهرود در سخنانی با اشاره به دغدغه‌های مدیران این شرکت، اظهار کرد: واحد‌های تولیدی در سال‌های اخیر دچار دغدغه‌ها و مشکلات فراوانی هستند و در چند جبهه این مدیران تولیدی باید مبارزه کنند.
فرماندار ویژه شهرستان شاهرود افزود: کارفرما‌ها در بخش‌های مختلف مانند تحریم، فرایند تامین، توزیع، انجام کار، نیروی انسانی و تجهیزات و عرضه محصول دچار مشکل هستند و تلاش دارند وضعیت موجود را حفظ کنند.
او خاطرنشان کرد: شرکت‌های تولیدی ما در نظام هزینه فایده الان تلاش دارند وضعیت موجود را حفظ کنند و کارکنان آن مورد توجه است.
جلالی با اشاره به مشکلات شرکت سیمان شاهرود و حل آن در بیکار نکردن کارگران این شرکت، افزود: باید همه شرکت‌های تولیدی را ببینیم تا مشکلات در حد توازن حل شود و مردم مطالبه دارند که مشکلات با مدیریت حل شود.
فرماندار ویژه شهرستان شاهرود تاکید کرد: باید مشکلات کارخانجات و شرکت‌های تولیدی را مورد توجه در نظارت‌ها و برنامه‌ها داشته باشیم و کمک کنیم.
جلالی با تاکید بر اینکه واحد‌های تولیدی متعلق به شهرستان است و باید مراقبت کرد، گفت: ما باید به واحد‌های صنعتی و تولیدی توجه و هم افزایی داشته باشیم.
امیر حسینی رئیس اداره کار تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان شاهرود نیز گفت: تا آنجا که توانستیم از تعطیلی کارگاه‌ها جلوگیری کردیم و این شرکت فعال است و قوانین را رعایت و کارگران رضایت دارند.
علی طاهری پور مدیرعامل شرکت به بیان مشکلات این شرکت پرداخت
در این نشست نماینده معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود، نماینده اداره صنعت معدن و تجارت، مدیر شرکت شهرک‌های صنعتی و سایر دستگاه‌های اجرایی حضور داشتند.

تاکید فرماندار شاهرود بر حمایت از شرکت‌های تولیدی و صنعتی

ارسال نظرات
پر بیننده ها