خبرهای داغ:
سردار مجیدی خبر داد

توزیع ۳۰ هزار بسته معیشتی بین جامعه هدف در استان همدان

تویسرکان-فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان ادامه از توزیع ۳۰ هزار بسته معیشتی بین جامعه هدف خبر داد و گفت: با تدابیری در دی ماه سال جاری بیشترین حجم توزیع را در سطح استان خواهیم داشت.
کد خبر: ۹۴۰۵۵۲۲
|
۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار مظاهر مجیدی در رزمایش کمک‌های مومنانه سپاه ناحیه تویسرکان اظهار داشت: طرح شهید سلیمانی با ماموریت‌های چندگانه کار خود را شروع کرد و رویکردی هم در کمک به اقشار آسیب دیده از کرونا داشت.

وی افزود: تویسرکان یکی از شهرستان‌هایی است که فعالیت‌های قابل توجهی را در توزیع بسته‌های معیشتی و محرومیت‌زدایی در راستای این طرح داشته است.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان ادامه داد: در سطح استان همدان نیز بالغ بر ۳۰ هزار بسته معیشتی بین جامعه هدف توزیع شده که با تدابیری در دی ماه سال جاری بیشترین حجم توزیع را در سطح استان خواهیم داشت.

وی ضمن تشکر از خیرین نیک اندیش افزود: این حرکت فرهنگی باعث ترویج هم‌نوع دوستی است و باید در سطح جامعه این مهم نهادینه و همه‌گیر شود.

* توزیع ۸۰۰ بسته کمک‌های مومنانه به مناسبت  سالگرد شهید سلیمانی در تویسرکان

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان نیز در ادامه از توزیع ۸۰۰ بسته کمک‌های مومنانه به مناسبت دومین سالگرد شهید سلیمانی خبر داد و بیان کرد: تعداد ۲۵ هزار بسته معیشتی بین افراد آسیب دیده از کرونا از ابتدای همه‌گیری این ویروس منحوس توزیع شده است.

کامران کریمی ادامه داد: تامین این بسته‌های معیشتی توسط سپاه و بخشی توسط گروه‌های جهادی و خیرین شهرستان صورت گرفته است.

توزیع ۳۰ هزار بسته معیشتی بین جامعه هدف در استان همدان

انتهای پیام/

ارسال نظرات