بازدید میدانی دکتر یزدیخواه و بررسی مشکلات حوزه انتخابیه شهرستان ری

سیدعلی یزدیخواه نماینده مردم تهران ری شمیرانات اسلامشهر و پرديس، در مجلس شورای اسلامی در بازدید از شهرک خاوران به بررسی میدانی مشکلات این شهرک پرداخت.
کد خبر: ۹۴۰۵۵۳۰
|
۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۹

یکی از مشکلات اصلی شهرک خاوران وجود کانال آب رو باز در انتهای شهرک است که در این بازدید ضمن بررسی مشکلات مربوط به کانال آب شهرک، تصمیمات خوبی در خصوص پوشاندن این کانال و سپس زیر زمینی کردن آن اتخاذ شد.

 دیدار چهره به چهره   یزدیخواه به همراه دکتر اقبال شاکری نماینده  مردم تهران در مجلس شورای اسلامی  با مردم شهرک خاور شهر به بررسی مشکلات و پاسخگویی به درخواست های مردم پرداختند.

  یزدیخواه در آئین افتتاح مدرسه استثنایی سپهبد شهید در حسن آباد بخش فشافویه شهرستان ری که به همت خیر نیکوکار حاج اکبر ابراهیمی سازنده ۱۰۰۰ کلاس درس در سطح کشور ساخته شده است، حضور پیدا کردند.

 وی همچنین در راستای سلسله بازدیدهای خود از ادارات شهرستان ری، سرزده   در محل اداره آموزش و پرورش حسن آباد فشافویه حضور پیدا کرد و به بررسی مشکلات این منطقه پرداخت.

نماینده مردم تهران ری اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی همچنین در راستای ایفای وظایف نمایندگی، در محل  شهرک صنعتی شمس آباد حضور پیدا کرد و  روند تسریع در   افتتاح مسیر دوم دسترسی به این شهرک را پیگیری کرد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار