خبرهای داغ:
مشاور عالی مدارس سپاه پاسداران؛

شهید سلیمانی با مدیریت جهادی، موازانه قدرت در منطقه را تغییر داد

سردار طهماسبی گفت: شهید سلیمانی با مدیریت جهادی خود موازانه قدرت در منطقه را تغییر داد و قدرت مکتب تشیع را در شش سال جنگ در عراق و سوریه به همه جهانیان و خفاش های خون آشام داعش و تمام نظام سلطه نشان داد.
کد خبر: ۹۴۰۵۶۶۷
|
۱۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۹

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سردار مهران طهماسبی، استاد دانشگاه و مشاور عالی مدارس سپاه، در مراسم دومین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی که در اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی بوئین زهرا برگزار شد، شهید سلیمانی را یکی از نام آورترین قهرمانان ملی و جهانی مسلمانان جهان دانست و گفت: هر روز که از شهادت این مرد بزرگ می گذرد ابعاد جدیدی از شخصیت وجودی و خدمات جهادی ایشان برای همه روشن تر می شود. تلاش و یک عمر مجاهدت او در دوران دفاع مقدس و جبهه مقاومت او را یکی از نام آورترین قهرمانان ملی و جهانی کرده است.

وی در ادامه افزود: تلاش شهید سلیمانی برای ایجاد امنیت پایدار در سطح منطقه تنها با تکیه بر تجارب دفاع مقدس و همکاری و همیاری نیروهای بومی منطقه بود. او با مدیریت جهادی خود موازانه قدرت در منطقه را تغییر داد و قدرت مکتب تشیع را در شش سال جنگ در عراق و سوریه به همه جهانیان و خفاش های خون آشام داعش و تمام نظام سلطه نشان داد.

سردار مهران طهماسبی، به ویژگی های فردی شهید سلیمانی اشاره کرد و گفت: شهید سلیمانی شجاع، مرد میدان عمل و روزهای سخت، دوراندیش، استراتژیست نظامی، مردم دار و ساده زیست و عاشق اهل بیت (ع) بود. شهید سلیمانی با افکار و اندیشه های دوراندیش خود هرچه در ذهن خود داشت برای جبهه مقاومت پیاده و برنامه ریزی نموده و امروز جبهه مقاومت بر اساس همین شیوه و مدیریت راهبردی شهید سلیمانی در منطقه و سطح جهان اقدامات خود را علیه استکبار جهانی عملیاتی می کند و این موضوع اوج موفقیت مکتب شهید سلیمانی برای جبهه مقاومت است.

مشاور عالی مدارس سپاه، در پایان سخنان خود، عقلانیت، معنویت، عدالت و ولایت مداری را از شاخص های مهم مکتب شهید سلیمانی دانست و گفت: یکی از وظایف مهم نیروهای ارزشی و انقلابی در حال حاضر، جلوگیری از تحریف و تخریب مکتب شهید سلیمانی است. مکتب شهید سلیمانی، یک مکتب عقلانی با تکیه بر معنویت بود، او چهل سال مجاهدت را با تکیه بر این دو موضوع راهبری می کرد، او با عقلانیت و معنویت تمام توطئه ها و طرح های شوم نظام سلطه را با شکست مواجه کرد.

سردار طهماسبی در پایان گفت: سردار سلیمانی، عدالت را در راستای منافع مردم معنا می کرد و از همه مهم تر بعد ولایت مداری او بود که از او شخصیتی بی نظیر ساخت و در همه میادین و عرصه ها خود را سرباز ولایت می دانست، تا آنجایی که وصیت کرد بر روی سنگ قبرش بنویسند: « سرباز قاسم سلیمانی »، او ذوب در ولایت بود و در برابر اوامر رهبری همانند یک سرباز عمل می کرد.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها