خبرهای داغ:
مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه همدان:

شهادت حاج قاسم سلیمانی روح تازه و دوباره به انقلاب اسلامی داد

همدان-مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه همدان با اشاره به شخصیت شهید سلیمانی گفت: شهادت حاج قاسم سلیمانی روح تازه و دوباره به انقلاب اسلامی داد.
کد خبر: ۹۴۰۵۷۱۱
|
۱۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ علی مختاری معین در جمع بسیجیان پایگاه مقاومت پیامبر اعظم (ص) در مسجد ذوالریاستین اظهار داشت: ایمان به خدا و ارتباط قلبی با خداوند رمز رستگاری انسان است.

وی با بیان اینکه رفاقت با خدا و حرکت در مسیر الهی به زندگی انسان جهت می‌دهد، گفت: رفاقت با خدا فقط در مسیر صراط مستقیم الهی به وجود می‌آید و تلاش تمام انبیای الهی در این است که انسان‌ها به رستگاری برسند و تربیت درست شوند.

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه همدان به حیات طیبه اشاره کرد و گفت: حیات طیبه و زندگی پاک نصیب سه گروه می‌شود، گروه اول کسانی هستند که اعمال صالح انجام می‌دهند؛ گروه دوم اعمال خود را از حسنات پر می‌کنند و گروه سوم کسانی هستند که در طول زندگی خدا را مد نظر قرار می‌دهند.

وی با اشاره به موضوع بصیرت عنوان کرد: بصیرت تشخیص درست از نادرست است، یعنی تشخیص راه از بیراهه، تشخیص حق از باطل؛ بصیرت یعنی در جبهه باطل و دشمن قرار نگرفتن.

مختاری با بیان اینکه بدون بصیرت نمی‌توانیم حوادث و ماهیت آن را تحلیل و تبیین کنیم، با اشاره به خطبه ۱۵۳ نهج البلاغه گفت: دو گروه از انسان‌ها نجات پیدا می‌کنند انسان‌هایی که دارای بصیرت هستند و انسان‌هایی که اهل صبر استقامت و شکیبایی باشند.

وی با اشاره به شخصیت شهید سلیمانی گفت: شهادت حاج قاسم سلیمانی روح تازه و دوباره به انقلاب اسلامی داد، موشک‌هایی که به عین الاسد زدیم هیمنه آمریکا را در دنیا به هم ریخت، دنیا علیه ترامپ و سیاست‌های احمقانه و غلط او خروشیدند؛ دنیا فهمید که سلیمانی پاک و پاکیزه و طیب است اما ترامپ خبیث و شیطان است.

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه همدان گفت: خدمات مومنانه، فعالیت‌های جهادی، مردم‌داری، مهربانی، خنده رو بودن، ایستادگی در مقابل استکبار، ولایت‌مداری و اخلاص از ویژگی‌های شخصیت شهید سلیمانی بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات