خبرهای داغ:

پخت سمنو در نجف آباد

به مناسبت فرارسیدن ایام شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها و دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی شورای جهادی شهرستان نجف‌آباد در اقدامی خودجوش با کمک خیرین به پخت سمنو پرداختند.
کد خبر: ۹۴۰۵۹۰۱
|
۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از نجف آباد، جهادگران شهرستان نجف‌آباد در آستانه دومین سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی با توسل به مادر سادات حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و با الگوگیری از مالک اشتر زمان به نیابت از ایشان جهت دستگیری از نیازمندان در اقدامی خودجوش به پخت سمنو و توزیع آن بین نیازمندان در شام شهادت سردار پرداختند .
در این برنامه با برگزاری مجلس عزای حضرت زهرا سلام الله علیهاو قرائت حدیث شریف کسا، حجت الاسلام رجایی در وصف فضائل زهرای اطهر علیها السلام و تبیین مکتب حاج قاسم نکاتی بیان کردند.
ایشان عنوان کردند:کار جهادی زمان ومکان ندارد،انسانیت ایجاب می کند همیشه به یادمحرومان باشیم. همانگونه که شهید سلیمانی با توجه به موقعیتی که داشتند ولی هیچگاه محرومان را از یاد نمیبردند و با اولین مشکلی که برای مناطق کم بهره در کشور بوجود می آمد شخصا وارد میدان می شدند و تا حد توان در برطرف کردن مشکلات تلاش می کردند. ایشان مرد میدان وعمل بودند.انشاءالله ما هم بتوانیم در مسیر ایشان قدم برداریم.
در ادامه تعداد ۱۵۰۰ پرس غذای گرم و ۱۵۰۰ ظرف سمنوتوسط گروههای جهادی بین نیازمندان توزیع گردید.

ارسال نظرات