خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه دامغان گفت: مردمی بودن بارزترین ویژگی بسیج است و مردم با نگاه به بسیج به نظام و انقلاب خوش بین تر می شوند.
کد خبر: ۹۴۰۵۹۴۹
|
۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ محمد حسین تقی پور فرمانده سپاه ناحیه شهرستان دامغان در آیین تکریم و معارفه فرمانده حوزه خاتم الانبیاء (ص) شهر امیریه دامغان در شهرداری شهر امیریه اظهار کرد: مردمی بودن بارزترین ویژگی بسیج است و مردم با نگاه به بسیج به نظام و انقلاب خوش بین تر می شوند.

فرمانده سپاه ناحیه دامغان کار در بسیج را سعادت بزرگی دانست و بیان کرد: رضایت مردم از فعالیت های بسیج و سپاه پاداش کار ما می باشد و همه تلاش خود را در خدمتگزاری به مردم باید به کار بگیریم.

او ضمن تقدیر از تلاش های سروان مهدی رضی آبادی و آرزوی موفقیت برای ایشان و سرگرد علی عبداللهی گفت: سروان رضی آبادی از نیروهای مخلص، پایبند به نظام می باشد و امید داریم سرگرد علی عبداللهی نیروی مهذب و درستکار با تلاش و همکاری مسئولان شهر امیریه در اجرای برنامه ها بسیج و سپاه موفق باشد.

به گزارش خبرگزاری بسیج، آیین تکریم و معارفه فرمانده حوزه خاتم الانبیاء شهر امیریه شهرستان دامغان با حضور سرهنگ محمد حسین تقی پور فرمانده سپاه ناحیه شهرستان دامغان، بخشدار و شهردار شهر امیریه و جمعی از پاسداران برگزار و سرگرد علی عبداللهی به عنوان فرمانده جدید حوزه خاتم الانبیاء (ص) معرفی و از تلاش های سروان مهدی رضی آبادی فرمانده اسبق این حوزه تقدیر شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها