حضرت زهرا(س) الگوی کامل انسانیت است

چابهار/ حجت الاسلام بامری با اشاره به اینکه حضرت زهرا (س) نمونه کامل و بارز زنان عالم است، گفت: حضرت زهرا(س) الگوی کامل انسانیت است.
کد خبر: ۹۴۰۵۹۹۵
|
۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۷

حجت الاسلام خدامراد بامری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه چابهار در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در چابهار؛ ضمن تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و ، اظهار داشت :سخن گفتن و صحبت کردن در خصوص حضرت فاطمه زهرا (س) به منزله قطره نسبت به دریاست و کار بسیار دشواری است چرا که فهم ابعاد کمالات این بانوی مکرمه اسلام سخت و از سوی دیگر فضایل و خصایص حضرت زهرا(س) به قدری زیاد است که سخن گفتن در این باب را آسان می نماید.

وی با اشاره به تعبیر حدیث قدسی (یا احمد لولاک لما خلقت الافلاک و لولا علی لما خلقتک و لولا فاطمه لما خلقتکما،ای پیغمبر اگر تو نبودی افلاک را خلق نمی کردم و اگر علی نبود پیغمبر تو را خلق نمی کردم و اگر فاطمه نبود تو و علی را خلق نمی کردم)، تصریح کرد :حضرت فاطمه زهرا (س) نتیجه خلقت است و اگر ایشان نبودند پروردگار متعال عالم و دنیا را خلق نمی کرد.

بامری با بیان اینکه شناخت حضرت زهرا (س) نیازی ضروری است، اذعان کرد : تنها کسی که می­‌تواند ما را راهنمائی کند، خود حضرت زهراست که در همه زمینه­‌ها اعم از عبادت، نحوه همسرداری، تربیت فرزند، فعالیت­های اجتماعی، سیاسی و ...می‌تواند برای ما الگو باشد.

ارسال نظرات