نشست بصیرتی در پایگاه کوثر ولایت حوزه نرجس خاتون ناحیه مرکزی یزد

پایگاه کوثر ولایت حوزه نرجس خاتون ناحیه مرکزی با دعوت از آقا مشهدی بافان، کارشناس سیاسی، نشست بصیرتی ای را در دفتر این پایگاه در جمع بسیجیان برگزار کرد.
کد خبر: ۹۴۰۶۰۳۲
|
۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد: مشهدی بافان گفت:فتنه هایی بعد از انقلاب در سال های 78،88 و 98 در کشور اتفاق افتاد که الحمدلله همه شان هم شکست خوردند و همه اش با بصیرت مردم و رهبری عزیز بوده. مردم تظاهرات کردند و این انقلاب را در برابر حوادث ناگوار بیمه کردند.
وی در باب عملکرد انسان در برابر فتنه های زمانه اظهار کرد: حضرت امیرالمومنین (ع)فرمودند: در فتنه هاچنان شتر دوساله باش که نه پشتی ای دارد که سواری دهد و نه پستانی دارد که شیرش را بدوشند. یعنی بصیرت در زمان فتنه شما را بیمه خواهد کرد.
این کارشناس مسائل سیاسی در وجه نامگذاری 9 دی به روز بصیرت، عنوان کرد:نه دی که مردم برای خواباندن قائله ی سال88 در خیابان ها تظاهرات کردند، روز بصیرت نام نهاده شد چون انقلاب به واسطه این حرکت مردم بیمه شد و توطئه هایی که در خارج کشور برعلیه ایران می شد را خنثی کردند.
مشهدی بافان تصریح کرد: حاج قاسم سلیمانی عزیز نماد بارز و مصداق واقعی بصیرت بودند. این شهید والا مقام در زمینه شجاعت، ایثار، بصیرت و .... باید الگو ما و آیندگان قرار گیرد.

 

ارسال نظرات