مراسم گرامیداشت دومین سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی در روستای چاووشی شهرستان دشتی

به همت حوزه مقاومت والفجر درازی و پایگاه مقاومت شهداء مراسم گرامیداشت سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی درحسینیه علی اصغر روستای چاووشی برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۰۶۰۹۶
|
۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۰

به گزارش خبر گزاری بسیج از دشتی، مجتبی واعظی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و

شهید سلیمانی گفت: مکتب شهید سلیمانی برگرفته از مکتب پیامبر اکرم (ص) و امامان و مکتب امام خمینی (ره) است و در جهت خودسازی و جامعه سازی و تمدن سازی باید به این مکتب رجوع کرد.

 

وی راه اندازی نهضت مدافعان حرم و تقویت جبهه مقاومت و حمایت از مظلومان را از شاهکارهای شهید سلیمانی عنوان کرد و افزود: شهید سلیمانی جبهه مقاومت را در کشورهای اسلامی تقویت کرد و راه مبارزه با ابرقدرتها را نشان داد و شکست‌های مداوم دشمنان در سوریه،لبنان،عراق،یمن و افغانستان و ... از شاهکارها و حمایتهای شهید سلیمانی در دفاع از ارزشهای اسلامی بود.

 

ایشان با بیان اینکه: زمانی که سوریه و عراق در مقابله با داعش ناامید بودند شهید سلیمانی با دستور رهبر معظم انقلاب با شجاعت بسیار عجیبی به جنگ با داعشی‌ها پرداخت و خداوند متعال این افتخار را به او داد که به عنوان یک فرمانده شجاع و مدبر نیروهای عراقی و سوری را تربیت کند و کربلا، سامرا، نجف، و شام را از دست این جنایتکاران نجات دهد.

 

وی خاطرنشان کرد: این شهید بزرگوار در هر زمانی، شب و روز در میدان‌ها حاضر بود و احساس خستگی نمی‌کرد اما همواره احساس دلتنگی برای دوستان شهیدش داشت.

 

وی تصریح کرد: برگزاری مراسم گرامیداشت در کشور کمترین وظیفه در قبال این شهید والامقام است و راه و مکتب این شهید باید الگو قرار گیرد و جوانان و مسئولان در خط مقدم مکتب سلیمانی قرار دارند.

 

ارسال نظرات