خبرهای داغ:
امام جمعه دولت آباد برخوار در نماز جمعه این هفته:

ایران به واسطه برنامه ریزی های حاج قاسم سلیمانی قدرت بازدارنده ای پیدا کرده است

حجت الاسلام محمودآبادی گفت: ما واقعاً مدیون شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای مدافع حرم هستیم و به واسطه برنامه ریزی های این شهید عزیز قدرت بازدارنده ای پیدا کرده ایم.
کد خبر: ۹۴۰۶۱۶۸
|
۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از برخوار، حجت الاسلام والمسلمین سید حسین محمودآبادی در نماز جمعه این هفته دولت آباد (۱۷ دی ۱۴۰۰) با اشاره به دومین سالگرد شهادت سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی، عنوان کرد: ما واقعاً مدیون این شهید عزیز و شهدای مدافع حرم هستیم؛ به واسطه برنامه ریزی های این شهید عزیز قدرت بازدارنده ای پیدا کرده ایم که ابرقدرت های دنیا نمی تواند به ما حمله نظامی کند.

وی افزود: اگر رژیم صهیونیستی بخواهد به ایران حمله کند، ایران، حزب الله لبنان و حماس در فلسطین را دارد. آنها تجهیز شده اند و اسرائیل می داند که اگر کوچکترین حمله ای بکند فوری از طریق حزب الله و حماس ضربه خواهند خورد.

امام جمعه دولت آباد اظهار کرد: در بحث ایجاد داعش، نتوانستند نقشه خود را عملی کنند و شکست خوردند و حدود پانصد میلیارد دلار موشک به عربستان سعودی دادند.

حجت السلام محمودآبادی تصریح کرد: آنها دیدند که اگر بخواهند به ایران حمله کنند باید انصارالله یمن را از بین ببرند، با آنها درگیر شدند تا یک هفته ای کار آنها را تمام کنند و بعد به سراغ ایران بیایند، ولی در باتلاق یمن ماندند و حالا هفت سال است که نتوانسته اند کاری از پیش ببرند و به شکست هم نزدیک تر می شوند.

وی با بیان اینکه ایران علاوه بر قدرت بازدارندگی که ایجاد کرده است، بندر لاذقیه سوریه را هم در اختیار دارد، عنوان کرد: این به این معناست که برای صادرات ارزان تر به اروپا می تواند از طریق آن بندر کالاهای تجاری و نفت خود را به فروش برساند. مجموعه این عوامل باعث شده است که تمامی نقشه های آمریکا در منطقه خنثی شود و مانده اند که چکار بکنند.

خطیب جمعه دولت آباد در پایان از مردم عزیز شهرستان برخوار که در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام و مراسمات بزرگداشت حاج قاسم سلیمانی شرکت کردند تشکر کرد و گفت: در هفته گذشته هم عطر و بوی شهدا در شهر بود، هم عطر و بوی شهید سلیمانی و همرزمانش و هم مجالس حضرت زهرا (س).

ارسال نظرات