فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) خبر داد:
فرمانده سپاه ناحیه امام رضا (ع) شهرستان فردیس گفت: بیست وسومین مرحله از رزمایش کمک های مومنانه در این شهرستان، به مناسبت دهه بصیرت و ولایت و ایام شهادت سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی با تهیه و توزیع بیش از 5000هزار بسته معیشتی اجرا شد.
کد خبر: ۹۴۰۶۲۱۵
|
۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، احسان علیزاده فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان فردیس کرج با اشاره به بیست و سومین مرحله از رزمایش کمک های مومنانه در این شهرستان گفت: به مناسبت دهه بصیرت و ولایت و ایام شهادت سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی با تهیه و توزیع بیش از 5000هزار بسته معیشتی اجرا شد.

وی ادامه داد: طی 23 مرحله رزمایش کمک های مومنانه تاکنوندر مجموع  بیش از 80 هزار بسته معیشتی میان نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا در شهرستان فردیس توزیع شده است.
سرهنگ علیزاده فرمانده ناحیه امام رضا (ع)شهرستان فردیس با اشاره بر دیگر اقدامات این ناحیه در دهه بصیرت و ولایت افزود: حمایت از محرومین، اهدای لوازم التحریر و وسایل کمک آموزشی به دانش آموزان نیازمند، ساخت  و توزیع پک های بهداشتی از دیگر اقدامات این ناحیه در دهه بصیرت و ولایت و ایام شهادت سیدالشهدای جبهه مقاومت بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها