خبرهای داغ:

پیام تسلیت مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه استان سمنان در پی درگذشت مادر شهید والامقام محمد علی مشهد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان در پیامی درگذشت مادر ارجمند شهید والامقام سردار محمد علی مشهد فرمانده رشید گردان روح الله در دوران دفاع مقدس را تسلیت گفت.
کد خبر: ۹۴۰۶۲۸۴
|
۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۲

به‌گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان حجت‌الاسلام والمسلمین سید محسن حسینی دیباجی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان در پیامی درگذشت مادر ارجمند شهید والامقام سردار محمد علی مشهد فرمانده رشید گردان روح الله دامغان در دوران دفاع مقدس را تسلیت گفت .

متن پیام به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
خبر تاسف بار درگذشت بانوی وفادار اسلام ام الشهید مرحومه مغفوره حاجیه خانم فاطمه عبدیان"والده مکرمه سردار عالیقدر سپاه اسلام "محمد علی مشهد" - از ستارگان درخشان و جاودان هشت سال دفاع مقدس - موجب تاثر و تالم خاطر گردید.
سیره آن مادر با فضیلت که تربیت فرزندی مومن ، انقلابی و ولایتمدار و فرماندهی مجاهد و پرآوازه در سنگرهای مقاومت و ایستادگی ملت ایران  برابر جبهه متحد متجاوزین به میهن اسلامی، میوه و محصول آن  محسوب می شود؛ برای همیشه الگو و الهام بخش زنان این سرزمین به شمار می رود.

این مصیبت جانسوز را به بیت شهید گرانقدر تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند تبارک و تعالی برای آن مرحومه مغفوره خلود در روح و ریحان و جنت النعیم، همجواری با حضرت صدیقه اطهر(س)و فرزند شهیدش و برای داغدیدگان معزز صبر جمیل و مقرون به پاداش الهی  مسألت می نمایم.

سیدمحسن حسینی‌دیباجی 
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد(عج)استان سمنان 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها