خبرهای داغ:

ویژه برنامه های دهه بصیرت در روستا مومن آباد برگزار شد

به مناسبت دهه بصیرت و ایام فاطمیه برنامه های مختلفی به همت پایگاه فاطمه بنت اسد مومن آباد در سرخه با مشارکت بسیجیان برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۰۶۳۰۸
|
۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ همزمان با دهه بصیرت نشست بصیرتی و بیان خاطرات سردار دلها همراه با اشاره به  زندگینامه حضرت زهرا (س) به همت پایگاه فاطمه بنت اسد روستا مومن آباد در سرخه برگزار شد.

همچنین به مناسبت دومین سالگرد سردار دلها و ایام فاطمیه مراسم عزاداری به همت این پایگاه مقاومت ویژه خواهران بسیجی به همت این پایگاه مقاومت برگزار و تهیه پذیرایی به همت خادم الشهدا انجام گرفت.

فاطمه زهرا مومن آبادی فرمانده پایگاه مقاومت فاطمه بنت اسد در حاشیه برنامه های دهه بصیرت در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در جهت بزرگداشت دهه و سوگواری ایام فاطمیه خواهران بسیجی در نماز جماعت و سخنرانی در روستا مشارکت کردند.

او افزود: برگزاری مسابقه نقاشی و رنگ آمیزی و دل نوشته به سردار دلها ویژه کودکان و نوجوانان از برنامه های فرهنگی بود که با استقبال خوبی روبرو شد.

فرمانده پایگاه مقاومت فاطمه بنت اسد در ادامه اضافه کرد: به همت کارگروه علمی در جهت کمک های آموزشی به دانش آموزان باز مانده از تحصیل و ضعیف تدریس درس ریاضی و انگلیسی توسط گروه علمی پایگاه انجام گرفت. البته این دوره های آموزشی و رفع اشکال در طول سال نیز به صورت مداوم در رده های مختلف سنی برپا می شود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها