همزمان با دهه بصیرت و ایام فاطمیه نشست های بصیرتی و کرسی آزاداندیشی به همت بسیجیان پایگاه های مقاومت شهری و روستایی در شهرستان سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۰۶۳۱۱
|
۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ به مناسبت دهه فاطمیه و شهادت سردار رشید اسلام شهید قاسم سلیمانی؛ مراسم عزاداری حضرت صدیقه کبری (س) همراه با سخنرانی و مداحی حجت الاسلام و المسلمین جلالی امام جماعت روستا لاسجرد در سرخه در مجتمع آموزشی صالحین روستا برگزار شد.

گفتنی است این برنامه با اهدای جوایز به برترین های حجاب و در انتها توزیع شعله زرد در بین دانش آموزان و شرکت کنندگان در برنامه همراه بود.

همچنین به همین مناسبت و در جهت بصیرت افزایی بسیجیان نشست بصیرتی با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین جلالی به همت پایگاه آمنه (س) روستا لاسجرد برگزار و یسیجان در این برنامه به خوبی مشارکت کردند.

برگزاری مراسم زیارت جامعه کبیره به همت پایگاه مقاومت امام خامنه ای (مدظله) همراه با اطعام شرکت کنندگان در مراسم از جمله برنامه هایی بود که در ایام فاطمیه با مشارکت بسیجیان برگزار شد.

گفتنی است به مناسبت دهه بصیرت بسیجیان این پایگاه مقاومت اقدام به برپایی جلسه هیئت اندیشه‌ورز و آسیب‌شناسی با عنوان کرسی آزادانديشی در مسجد جمعه کردند. در این جلسات مسائل و موضوعات مختلفی مطرح و هریک از اعضا نظرات خود را مطرح و نتایج خوبی از آن حاصل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها