100 پرس غذای گرم به همت بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) سرخه توزیع شد

در جهت بزرگداشت دهه بصیرت و سالگرد شهید سلیمانی 100 پرس غذای گرم به همت بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) تهیه و توزیع شد.
کد خبر: ۹۴۰۶۳۲۷
|
۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ همزمان با دهه بصیرت و دومین سالگرد شهادت سردار دلها، ۱۰۰ پرس غذا گرم  به همت پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) تهیه و در بین خانواده های نیازمند در سطح محله توزیع شد.

زهرا ادهم فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) در حاشیه این اقدام مومنانه در گفتگو با خبرنگار ما از سرخه اظهار کرد: بسیجیان این پایگاه مقاومت، طرح «کمک مومنانه» را که از ابتدای همه گیری بیماری کرونا آغاز کرده اند، همچنان ادامه داده و در مناسبت های مختلف به حمایت از خانواده های کم بضاعت اقدام می کنند.

او افزود: در این روزها که سراسر کشورمان با حال و هوای ایثار و شهادت و جانفشانی‌های سردار رشید اسلام رنگ و روح معنوی به خود گرفته، بسیجیان و گروه جهادی این پایگاه مقاومت نیز تلاش می‌کند تا با همراهی خیرین زمینه تهیه و توزیع بسته‌های غذایی و غذای گرم را در سطح محله فراهم کنند.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) در ادامه اضافه کرد: در این دوره نیز بسیجیان با تاکید بر مسجد و محله محوری اقدام به پخت 100 پرس غذای گرم و توزیع بین خانواده های نیازمند در سطح محله کردند.

ادهم در خاتمه با قدردانی از تلاش و همت بسیجیان که در حمایت از خانواده های کم بضاعت و محروم از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند، گفت: از خیران و نیکوکارانی که همواره پا به پای بسیجیان و گروه های جهادی به خدمت گذاری اقشار محروم جامعه می پردازند، تشکر می کنم.

همچنین ساخت عکس نوشته و کلیپ به مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی توسط فعالان فضای مجازی پایگاه فاطمه زهرا (س) از دیگر اقدامات انجام شده به همت کارگزوه فرهنگی در دهه بصیرت بوده است.

گفتنی است بسیجیان گروه جهادی پایگاه علی بن ابیطالب (ع) در این محله نیز اقدام به نظافت و پاکسازی پایگاه کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار