زابل/سخنگو کل سپاه پاسداران گفت: نباید اجازه داد که واقعیات انقلاب و افتخارات نهضت امام و جمهوری اسلامی برای نسل جوانی که دوران مبارزه با رژیم ستمشاهی و جنگ تحمیلی را درک نکرده اند در سایه هجمه های پرشمار فرهنگی و رسانه ای دشمنان نظام کمرنگ شود.
کد خبر: ۹۴۰۶۳۵۳
|
۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از زابل، همزمان با ایام شهادت سردار حماسه ساز ایران اسلامی شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و حاج قاسم میرحسینی با هدف ترویج فرهنگ مقاومت و انتقال مفاهیم غنی ایثار و شهادت؛ یادواره سرداران شهید حاج قاسم سلیمانی، حاج قاسم میرحسینی و 78 شهید سلحشور سیستانی عملیات کربلای 5 در دانشگاه زابل برگزار شد.

سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف، سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این مراسم ضمن تقدیر از تلاش تمامی بانیان و برگزارکنندگان، حضور در یادواره علمداران و هزاران شهید لشکر 41 ثارالله را افتخاری بزرگ دانست و با تاکید بر مسئولیت و رسالت سنگینی که به ویژه در قبال نسل جدید برای شناسایی و معرفی شهدا و ارائه روایت صحیحی از دوران انقلاب بر عهده داریم گفت: نباید اجازه داد که واقعیات انقلاب و افتخارات نهضت امام و جمهوری اسلامی برای نسل جوانی که دوران مبارزه با رژیم ستمشاهی و جنگ تحمیلی را درک نکرده اند در سایه ی هجمه های پرشمار فرهنگی و رسانه ای دشمنان نظام کمرنگ شود.

وی با اشاره به اینکه تمامی تولیدات فرهنگی و گزاره های خبری دشمنان برای القای پشیمانی و ناامیدی به مردم و بحرانی جلوه دادن شرایط کشور تلاش می کنند افزود: این وظیفه مهم بر عهده نخبگان و دانشگاهیان کشور است که واقعیت و حقیقت جمهوری اسلامی را با آمار و ارقام و ادله مشخص و معین برای نسل جدید تبیین و تشریح کنند و با شفاف سازی عالمانه درخصوص حقایق تاسف بار پیش از انقلاب به جنگ تهاجم فرهنگی بروند و به دشمن اجازه محقق ساختن اهداف و نیات شوم تبلیغاتی اش را ندهند.

سردار شریف با تشریح دستاوردهای منحصربه فرد و پرشمار انقلاب اسلامی، بر لزوم برجسته سازی و اطلاع رسانی دقیق و گسترده در این خصوص تاکید کرد و افزود: باید به شهید میرحسینی علمدار لشکر 41 ثارا.. و همرزمان دلاورش نشان دهیم برای تحقق و تداومِ آرمان هایی که در راه آن سرسپرده اند چه کرده ایم.

وی از شهید قاسم سلیمانی به عنوان بازمانده نسل فرماندهان دلاور دفاع مقدس یاد کرد که حضور او در میدان رزم با داعش و نفوذ استکبار در منطقه، قدرت ایران اسلامی را به رخ به قدرت های جهانی کشید و ادامه داد: ملت ما در سایه استقامت و هوشمندی و اطاعت از رهبری نگذاشتند پرچم شهیدان بر زمین بماند و برخلاف تلاش همه جانبه دشمنان راه شهیدان را با قدرت ادامه دادند.

مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی رمز موفقیت شهیدان را در پایبندی به فرهنگ دینی، بنیاد مستحکمِ مذهبی خانواده هایی که از آن برخواسته اند و اطاعت محض از ولایت فقیه برشمرد و هجمه های رسانه ای دشمنان را متوجه و متمرکز بر این سه نکته دانست و با اشاره به محبوبیت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی او را به زعم دشمنان، حلقه وصل جامعه ایران و نظام دینی و به بیان دیگر امت و امام توصیف کرد که به برکت این نظام و انقلاب به قهرمان ملی کشور و امت اسلامی بدل گشت و خود یکی از دستاوردهای برجسته انقلاب در حوزه نیروی انسانی به شمار می رود.

وی در پایان وظیفه جامعه دانشگاهی و حوزوی کشور را تبیین و تداوم و الگوسازی شایسته مکتب حاج قاسم توصیف کرد و ابراز امیدواری کرد که از فرصت ارزشمند ادای دین به مکتب و آرمان شهدا در سایه برگزاری شایسته یادواره شهدا، به نیکی بهره ببریم و با اندیشه و آگاهی رهروان شایسته ای برای راه شهیدان باشیم.

در این مراسم معنوی یاد تمامی شهدای سیستانی عملیات کربلای 5 گرامی داشته شد و از آقای عباس میرحسنی برادر سردار شهید حاج قاسم میرحسینی نیز تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظرات