خبرهای داغ:
به همت گردانهای امام حسین(علیه السلام) لشکر 14امام حسین(علیه السلام)اصفهان انجام شد.

طنین عطر و بوی شهادت در جای جای استان اصفهان همراه با کاروان اهالی بهشت

به مناسبت دهه فاطمیه وشهادت سردار دلها و مرد میدان شهید حاج قاسم سلیمانی، مراسم استقبال کاروان اهالی بهشت توسط گردانهای امام حسین(علیه السلام) در شهرستان های اصفهان انجام شد.
کد خبر: ۹۴۰۶۳۵۹
|
۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی و تبلیغات لشکر 14 امام حسین علیه السلام به مناسبت دهه فاطمیه وشهادت سردار دلها و مرد میدان شهید حاج قاسم سلیمانی، مراسم استقبال کاروان اهالی بهشت توسط گردانهای امام حسین(علیه السلام)  در شهرستان های اصفهان انجام شد.

همزمان با دهه فاطمیه ودومین سالگرد شهید سلیمانی در شهرستان  آران وبید گل، گردان117 امام حسین(علیه السلام) اقدام به برگزاری ایستگاه صلواتی نمود.

گردان107 امام حسین(علیه السلام) نیز با برپایی موکب حضرت صاحب الزمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) در روز شهادت حضرت زهرا(سلام الله علیها) در گلستان شهدا اقدام به پذیرایی از عزاداران فاطمی نمود و همچنین این گردان میزبان یک شهید گمنام در مسجد امام حسن مجتبی (علیه السلام) بود ومراسم ویژه ای با حضور این شهید برگزار نمود.

رزمندگان گردان118 امام حسین(علیه السلام) دوشا دوش مردم در مراسم عزاداری  واستقبال شهدای گمنام حضور فعال داشته و به مناسبت روز شهادت حضرت زهرا(سلام الله علیلها) مراسم عزاداری ویژه ای برگزار نمودند.

گردان101 امام حسین(علیه السلام) هم ضمن حضور در برنامه استقبال از شهدای گمنام میزبان یکی از شهدای گمنام بودند و یک ایستگاه صلواتی نیز بر پا نمودند.

 گردان113 امام حسین(علیه السلام) نیز همراه با کاروان شهدای اهالی بهشت در شهرستان سمیرم حضور فعال داشته و این عزیزان را از فلکه ماندگار تا گلزار شهدای سمیرم تشییع نمودند.

در دهاقان نیز گردان114 امام حسین(علیه السلام) با همرزمان وشهدای گمنام وداع نمودند وشهدا را به سوی بهشت بدرقه نمودند.

رزمندگان وبسیجیان گردان 102 امام حسین(علیه السلام) نیز در شرق اصفهان  میزبان شهدا بود  وکاروان این عزیزان را در شهرها و روستاهای شهر اصفهان همراهی نمودند.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار