دامغان_ سرهنگ محمد حسین تقی پور فرمانده سپاه ناحیه شهرستان دامغان در پیامی درگذشت مادر شهید والامقام محمد علی مشهد را تسلیت گفت.
کد خبر: ۹۴۰۶۳۶۹
|
۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، متن پیام سرهنگ محمد حسین تقی پور فرمانده سپاه ناحیه شهرستان دامغان به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَبَشِّرِ الصَّابرِینَ الَّذینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

درگذشت بانوی ماجده و مؤمنه مرحومه «حاجیه خانم فاطمه عبدیان» مادر ارجمند شهید والامقام سردار سرافراز شهید «محمد علی مشهد» فرمانده پرافتخار گردان روح الله در دوران دفاع مقدس موجب تأسف و تالم خاطر همگان شد.

مادران مؤمنه شهدا که عزیزترین هستی خود را در دفاع از اسلام فدا کرده اند، اسوه های واقعی صبر، ایثار و مقاومت هستند، که در سایه ارادت خالصانه به خاندان عصمت و طهارت (ع) و با تأسی به سیره حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها فرزندان شجاع، بصیر و انقلابی تربیت و در دفاع از ارزش ها، تقدیم ایران اسلامی کردند و بی‌شک نام و یاد این مادر گرانقدر چراغ روشنی فراروی مادران آینده این مرز و بوم خواهد بود.

اینجانب مصیبت وارده را به خانواده محترم شهید مشهد و همچنین محضر خانواده های معزز شهدا و ایثارگران، بازماندگان و عموم مردم شهید پرور شهر امیریه تسلیت عرض می کنم و از درگاه خداوند سبحان علو مرتبه ربانی برای آن مرحومه مغفوره و همجواری با حضرت صدیقه کبری (سلام الله علیها) و فرزند شهیدش و بردباری برای بازماندگان مسئلت دارم.

سرهنگ محمد حسین تقی پور
فرمانده سپاه ناحیه شهرستان دامغان

ارسال نظرات
پر بیننده ها