خبرهای داغ:
به همت گردان 113 امام حسین (علیه السلام) انجام شد.

یادواره شهدای نیروی انتظامی شهرستان سمیرم

به مناسبت ایام شهادت دخت نبی اکرم(صل الله علیه وآله وسلم) وشهادت مرد میدان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی رزمندگان گردان ۱۱۳ امام حسین (علیه السلام) با حضور در یادواره شهدای نیروی انتظامی شهرستان سمیرم یاد و خاطره این شهدای عزیز را گرامی داشتند.
کد خبر: ۹۴۰۶۳۷۰
|
۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۱

به گزارش خبر گزاری بسیج به نقل از روابط عمومی وتبلیغات لشکر14امام حسین(علیه السلام)، به مناسبت ایام شهادت دخت نبی اکرم(صل الله علیه وآله وسلم) وشهادت مرد میدان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی رزمندگان گردان ۱۱۳ امام حسین (علیه السلام) با حضور در یادواره شهدای نیروی انتظامی شهرستان سمیرم یاد و خاطره این شهدای عزیز را گرامی داشتند.

فرمانده گردان 113 امام حسین (علیه السلام) در رابطه با خبر فوق گفت:طبق فرموده مقام معظم رهبری: خانواده های شهدا تا امروز وفادار تریت آحاد ملت ایران به اسلام،امام و انقلاب بوده اند، بر این اساس بسیجیان و رزمندگان گردان 113 امام حسین (علیه السلام)  در این  یادواره که به میزبانی نیروی انتظامی شهرستان سمیرم بر پا شده بود شرکت نمودند.

وی بیان داشت: در این یادواره سردار میر حیدر به همراه سردار آقا خانی مهمانان ویژه این برنامه بودند، یادواره شهدا با تلاوت قرآن شروع و پس از سخنرانی سرداران  نیروی انتظامی از خانواده معظم شهدا تقدیر وتجلیل به عمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار