مسئول بسیج کارگری استان کرمان گفت: سیل جنوب خسارت های زیادی را به بار آورد اما تلاش بسیج کارگری بیشتر در سه عرصه تامین مواد غذایی مانند روغن، آرد و برنج بود تا در این شرایط در رفع بحران کمک کننده باشیم.
کد خبر: ۹۴۰۶۳۸۰
|
۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان ،سید روح الله نیکخواه مسئول بسیج کارگری استان کرمان در خصوص کمک های کارخانجات به مناطق سیل زده در جنوب گفت: از همان ابتدای هشدار ها واحد های کارگری استان در حالت آماده باش قرار گرفتند و حتی در برخی شهرستان ها کارگر های واحد های تولیدی پیش قدم خدمت به همشهریان خود بودند.

وی ادامه داد: سیل جنوب خسارت های زیادی را به بار آورد اما تلاش بسیج کارگری بیشتر در  عرصه تامین مواد غذایی مانند روغن، آرد و برنج بود تا در این شرایط در رفع بحران کمک کننده باشیم.

نیکخواه افزود: شرکت نان کوثر استان کرمان میزان صد کیلو گرم نان بربری را برای ارسال به این مناطق تامین کرد و ما هم به دنبال تامین دوباره آرد برای این واحد تولیدی هستیم و قول مساعدی را از اداره تامین غله استان گرفته ایم که به محض تامین و ارسال آرد به کارخانه، نان بربری که میزان ماندگاری بیشتری دارد را تولید و جهت توزیع در این مناطق بسته بندی و ارسال کنیم.

مسئول بسیج کارگری تاکید کرد: مجتمع صنعتی گل گهر سیرجان نیز 1 تن آرد و 1 تن برنج را برای این مناطق بارگیری و به جنوب کرمان ارسال کرد.

نیکخواه افزود: کارخانه فرو آلیاژ رباط مولیبدن نیز صد لیتر روغن خوراکی و 350 کیلو گرم برنج را  جهت ارسال به مناطق سیل زده تامین و ارسال کرده است و کارخانه مس شهید باهنر نیز تعداد 55 بسته غذایی به ارزش پانصد هزار تومان در هر بسته را اماده و به جنوب کرمان ارسال کرد.

وی تاکید کرد: مس سرچشمه نیز در همان روزهای ابتدایی چند کامیون مواد غذایی، آرد، برنج و آب معدنی را نیز برای این مناطق بارگیری و به سوی شهرهای سیل زده روانه شدند.

مسئول بسیج کارگری عنوان کرد: به جز این کمک ها، مبالغ بسیار خوبی نیز توسط کارگران جمع آوری شده است و برای این مناطق ارسال شده است خیرین بزرگی نیز قول مصاعد جهت تامین 10 تن آرد و 5 تن برنج را هم به بسیج کارگری داده است که پیگیر وصول انها هستیم.

وی در پایان خدمات پایگاه های مقاومت بسیج کارگری در سطح کارخانجات را مثبت ارزیابی کرد و گفت: این نوع کمک ها در واحد های تولیدی انهم از قشر کارگری که خودش هم در مضیقه است بسیار با ارزش بوده و نشان از روحیه مجاهدت این کارگران و مسئولان انها در واحد های تولیدی دارد.

ارسال نظرات