خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ملکان:

سردار سلیمانی به برکت اخلاص و ایمان دشمنان را در تگنا قرار داد

تبریز- فرمانده سپاه ملکان با اشاره به ابعاد شخصیتی سردار سلیمانی گفت: ایشان به برکت ایمان بخدا و اخلاص درعمل توانست دشمنان اسلام و مسلمین را در تنگنا قرار دهد.
کد خبر: ۹۴۰۶۴۰۸
|
۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، اصغر اسفندیاری در جمع کارکنان سپاه ملکان افزود: علیرغم صرف هزینه های سرسام آوری که برای نابودی اسلام ناب محمدی(س) توسط آمریکا، صهیونیسم و کشورهای حامی ایشان در منطقه صورت گرفت ولی به برکت وجود مردانی همچون شهید سلیمانی و مدافعان حرم نتوانستند کاری از پیش برند.
وی ادامه داد: وقتی دشمن دید در میدان عمل و جنگ رودرو حریف سردار سلیمانی و لشکریان اسلام نمی شود، در تاریکی شب و به شکلی بزدلانه و ناجوانمردانه سردار سلیمانی و همراهانش را ترور کرد به امید اینکه با ترور ایشان جریان مقاومت تضعیف خواهد شد.

اسفنداری خاطرنشان کرد: به برکت خون شهید سلیمانی نه تنها پیشرفت ها در جبهه مقاومت کم نشده است بلکه شهادت آن شهید بزرگوار خون تازه ای در رگ های جریان مقاومت جاری کرده است و زمینه ترک اشعالگران آمریکایی از منطقه و کشورهای اسلامی را فراهم کرده است.

وی در ادامه به اهمیت فضای مجازی اشاره و بیان کرد: امروز در فضای مجازی ما شاهد هستیم که دشمنان از کوچکترین ضعفی بزرگترین استفاده ها را می برند و در پی القای ناکارآمدی نظام به اقشار مختلف جامعه بویژه جوانان هستند که برای مقابله با این تهدیدات باید قدرت تحلیلمان را بالا ببریم و با تولید محتواهایی غنی و تاثیر گذار در فضای مجازی و با ایجاد جهاد تبیینی نگذاریم دشمن واقعیات را وارونه نشان داده و در جنگ نرم میدان داری کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها