مدیا:

پیک ششم کرونا استان اردبیل را تهدید می کند/ لزوم تلاش همگانی برای دریافت دز سوم واکسن

معاون امنیتی، سیاسی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: خطر پیک ششم استان را به‌طور جدی تهدید می‌کند و مردم باید نسبت به پیشگیری از شیوع سویه جدید ویروس کرونا احساس مسؤولیت کنند.
کد خبر: ۹۴۰۶۴۱۲
|
۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۸

پیک ششم کرونا استان اردبیل را تهدید می کند/ لزوم تلاش همگانی برای دریافت دز سوم واکسن

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، رضا قاسمیان صبح امروز در پنجاهمین جلسه قرارگاه شهید سلیمانی در سپاه حضرت عباس(ع) استان اظهار کرد: خطر پیک ششم استان را به‌طور جدی تهدید می‌کند و باید با احساس مسؤولیت همگانی و دریافت دز سوم واکسن در پیشگیری از این ویروس تلاش کنیم.

وی افزود: با اطلاع‌رسانی دقیق در شرایط فعلی و با کنار گذاشتن عادی انگاری، رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک را در اولویت کاری خود قرار دهیم.

معاون امنیتی، سیاسی و اجتماعی استاندار اردبیل با اشاره به اقدامات قرارگاه شهید سلیمانی در دوران شیوع بیماری کرونا بویژه کمک های مومنانه، ادامه داد: باید عملکردهای هفتگی از سوی کمیته‌ها در جلسات ارائه شود و آمارهای ارائه شده ضمن راستی آزمایی مورد اعتماد و وثوق مردم باشند.

وی بیان کرد: طبق گزارش‌ها، مردم از تجمع در داروخانه‌ها و معطلی در شعب بانک‌ها، مسافران در هواپیماها و اتوبوس‌ها و مکان‌هایی که دارای فضای بسته هستند و تهویه مناسبی ندارند، اظهار گلایه می‌کنند و باید در این راستا همفکری و اطلاع‌رسانی بیشتری صورت گیرد.

گفتنی است؛ در این جلسه فرمانده سپاه حضرت عباس(ع)، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و جمعی از اعضای جلسه ضمن ارائه گزارش هفتگی، پیشنهادهای خود را مطرح کردند.

ارسال نظرات