خبرهای داغ:
آیت الله رجبی: همان گونه که راجع‌به سردار دل‌ها بعد از رحلتشان هم دشمنان هراس دارند و در فضای مجازی نام شهید سلیمانی را پاک کردند چون از نامش هم وحشت دارند چون آن خط زنده است خط علامه مصباح زنده است خطی است که ولایت را تا پای جان حمایت کرد.
کد خبر: ۹۴۰۶۴۱۵
|
۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۰

به‌گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان‌جنوبی، آیت‌الله محمود رجبی رییس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام‌خمینی(ره) قم در مراسم بزرگداشت عالم ربانی علامه محمدتقی مصباح یزدی در مسجد امام حسین بیرجند اظهار داشت: علامه مصباح  به فرمان رهبری کانون طلوعی تشکیل داد در این دفتر از یک‌سو دوهزار فعال فرهنگی در کشور شناسایی و با آن‌ها ارتباط برقرار کرد شبکه‌ای تشکیل داد و این‌ افراد را تغذیه کرد.

وی عنوان داشت: در نهادهای مختلف شاگردانش را در جلسات گرد می‌آورد و شبهات روز را طرح و علامه جمع‌بندی می‌کرد خلاصه مباحث را به آن‌ها عرضه می‌کند این شاگردان در سطح کشور ، همه ادارات و نهادهای فرهنگی را تحت پوشش قرار دادند و معارف را منتقل کردند جلسات مناظره و پرسش‌وپاسخ گذاشتند و بطلان فرهنگ منحط غربی را نشان دادند.

رجبی افزود: وقتی انتخابات رخ داد مردم درست در مقابل فرهنگ غربی ایستادند روز قدس و 22 بهمن مردم با شور و نشاط حضور پیدا کردند بعد ایشان احساس کرد که نیاز است کل جامعه را تحت پوشش فرهنگی قرار دهد و در برابر تهاجم فرهنگی واکسینه کند.

وی خاطرنشان کرد: وقتی فضای مجازی باز شد همه اقشار جامعه تحت تهاجم فرهنگی قرار گرفت علامه مصباح طرح ولایت را طراحی کرد در پوشش این طرح دانشجویان، دبیران، اساتید، دانشگاه و مدیران ارشد را تحت پوشش قرار داد نظام تفکر دینی را از زیربنائی ترین اصول تا رسیدن به نظریه ولایت‌فقیه آموزش داد به‌گونه‌ای که در دوره‌ای که برای نخبگان کشوری برگزار شد مسئولین گفتند تاکنون هیچ دوره‌ای برای آن‌ها برگزار نکردیم که این‌قدر شیفته شوند یکی از نخبگان در پایان دوره گفت بار دیگر به نظام و رهبر خودم افتخار می‌کنم چنین مکتبی دارم .

آیت الله رجبی گفت: علامه مصباح این‌گونه به میدان آمد و فرهنگ منحط غربی را شکست داد یکی از تئوریسین‌های غربی گفت مصباح قاتل دموکراسی غربی است یکی دیگر از تئوریسین‌ها گفت آیت‌الله مصباح برای گام دوم انقلاب هم نیرو تربیت کرد.

وی اظهار داشت: حتی بعد از رحلت این عالم بزرگوار تهاجمات غربزدگان داخل و خارج از کشور باز هم شروع شد ما عالمی نداریم حتی بعد از رحلتش باز هم تهاجم بر بی‌حد و اندازه به او شود علامه شهید مطهری و شخصیت آیت‌الله شهید بهشتی را داشتیم که علامه مصباح مکرر می‌فرمودند که این مرد بزرگ را نشناختند دشمنانی در دوران خودشان داشتند که بعد از رحلتشان دشمن خیالش راحت شد که رفتند.

رییس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام‌خمینی(ره) قم گفت: دشمن وقتی احساس کرد این خط بعد از رحلت علامه مصباح هم بناست ادامه پیدا کند بعد از رحلت ایشان در خارج از کشور غرب نشینان که یک موقع در کشور بودند و در برابر علامه مصباح ایستادند و برخی برنامه‌های علامه مصباح را نگذاشتند که پیاده شود و به غرب پناهنده شدند از آن‌جا فریاد برآوردند مراقب باشید این خط نباید ادامه پیدا کند.

وی خاطرنشان کرد: همان گونه که راجع‌به سردار دل‌ها بعد از رحلتشان هم دشمنان هراس دارند و در فضای مجازی نام شهید سلیمانی را پاک کردند چون از نامش هم وحشت دارند چون آن خط زنده است خط علامه مصباح زنده است خطی است که ولایت را تا پای جان حمایت کرد.

آیت الله رجبی افزود: سخن معروف سردار دل‌های فرمود " والله والله والله یکی از شئون مهم عاقبت به خیری ارتباط قلبی و حقیقی با این حکیمی است که سکان این نظام را برعهده دارد" و نیز سردار سلیمانی گفت "در آخرت خواهید دید مهم‌ترین محور محاسبه ولایت‌فقیه است".

وی متذکر شد: دشمن از کسی که خط مستقیم ولایت را می‌پیماید وحشت دارد و بعد از رحلتشان هم دشمنی را ادامه می‌دهد اما کفار ، منافقین و مشرکین می‌خواهند با تهاجمات نور خدا را خاموش کنند این‌ها نور الهی هستند و با تلاش هیچ‌کس خاموش نمی‌شوند.

رییس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام‌خمینی(ره) قم گفت: خداوند نور خودش را به اتمام می‌رساند ولو مشرکین برایشان ناخوشایند باشد خط شهید سلیمانی و علامه مصباح و خط مقاومت سید حسن نصرالله ادامه دارد که عاشق ولایت هستند.

وی یادآور شد: سید حسن نصرالله فرمود " راز تمام پیروزی‌های حزب‌الله فقط یک جمله است حزب‌الله از رأس تا کوچک‌ترین رزمنده اش خود را سرباز امام خامنه‌ای می‌داند". 

رجبی ادامه داد: حزب الله لبنان به رهبر انقلاب اسلامی عشق می‌ورزند این عشق موجب پیروزی حزب‌الله است  اسرائیلی که زمانی شش کشور همدست شدند که اسرائیل را شکست دهد اما در جنگ شش‌روزه شکست خوردند حالا  جمع کوچکی اسرائیل را شکست می‌دهند.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها