خبرهای داغ:
حجت الاسلام والمسلمین عبادی با اشاره به اینکه خاصیت تقوا دریافت بصیرت است، گفت: باید دشمن را به چشم دشمنی ببینیم و شرایط زمانی را درک کنیم و کسانی که دشمن را بزک می کنند خیانت کار هستند.
کد خبر: ۹۴۰۶۴۲۳
|
۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی امروز در دیدار با  سر مربیان حلقه های صالحین شهرستان درمیان ضمن گرامیداشت ایام سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی و دهه بصیرت گفت: صالحین یگانه راهی  است که به وصول به آرمان های انقلاب اسلامی و با کارشناسی رهبر حکیم انقلاب اسلامی این طرح عمل می کند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، بیان کرد: برنامه ها آموزش و کارگاه و سلسله مراتب تربیت و مربی دارد اما روح و جان همه  اینها بصیرت است که این دهه نیز تبیین بصیرت است، علم وقتی جواب می دهد که بصیرت باشد، تربیت و مهارت وقتی جواب می دهد که بصیرت باشد دلیل آن نیز این است که در تجربه این ۴۰ سال افرادی بودند که از دانش خوبی برخوردار بودند اما راه را ازدست دادند.

 

وی افزود:  کسانی که تقوا را رعایت کردند، خاصیت تقوا دریافت بصیرت است، آنهایی که تقوا را رعایت می کنند، قرآن نیز می فرماید« إِنَّ الَّذِينَ اتَّقَوْا إِذَا مَسَّهُمْ طَائِفٌ مِنَ الشَّيْطَانِ تَذَكَّرُوا فَإِذَا هُمْ مُبْصِرُونَ؛ چون اهل تقوا را از شیطان وسوسه و خیالی به دل فرا رسد همان دم خدا را به یاد آرند و همان لحظه بصیرت و بینایی پیدا کنند.»، دانشمند و کارگاه و کاردیده همه در معرض خطر هستند اما اگر تقوا رعایت شود و بصیرت الهی داشته باشند، مصونیت پیدا می کنند.

 

حجت الاسلام والمسلمین آقای عبادی، اظهار داشت: در این فرصت با دید بصیرتی دو مسئله خیلی مهم است، اول اینکه ما نسبت به دشمنان اسلام و انسان، قدمشان به هرجا گذشته شده، کارشان فساد است، به هر نحوی چه آنهایی که به صورت داخلی هر وقت دستشان به جایی رسیده، آن طیفی که در طول تاریخ هر وقت قدرت پیدا کردند کارشان این بوده در زمین فساد ایجاد کردند و انسان ها را کشتند و حیوانات و نباتات از آنها امنیت نداشتند.

 

وی ادامه داد: این استبداد زشت همراه شده با استعمار بیرونی، از ۲۰۰ سال قبل که پای اروپتائیان به کشورهای آسیایی از جمله ایران باز شده کارشان دزدی ، تسلط بر مردم، فحشا و بی ناموسی و ایجاد اعتیاد بوده است، بهترین ابزارشان نیز مستبدین داخلی بوده است، از آدم های نادان مغرور، خود پرست و مال پرست استفاده کردند و از آنها  در برابر خود مردم استفاده کردند از جمله رضا خان بی سواد دزد که مسلط کردند که او ده ها هزار روستا را از دست مردم خارج می کند.

 

امام جمعه بیرجند در ادامه گفت: رضاخان با اسلام به جنگ برخواسته بود، حجاب اسلامی و چادر که از مفاخر اسلام است بر می دارد، فحشاء را بر مردم زمینه سازی می کند، اعتیاد را توسعه داد، درب مدارس را بست و علما را منزوی و می کشد، اربابش نیز هرچه می تواند غارت می کند، چه از دارایی ها و چه از فرهنگ مردم، در این دوره در از بین بردن کت که اسناد افتخار آمیزی بود غارت کردند، در جامعه طوری وانمود کردند که این کتاب ها دیگر مصرف ندارد.

 

وی  افزود: کتاب هایی که هر جلدش اگر الان باشد میلیارد ها می ارزد، به داخل بازار ریختند که از آن به عنوان کاغذ باطله استفاده میکردند، بصیرت این است که دشمن را دشمن ببینیم، باید به دشمن به چشم دشمنی نگاه کنیم، نه انهایی که دشمن را بزک می کنند و می گویند این دشمن نیست توهم دشمن است، خیانتی که می کنند.

 

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی، گفت: انقلاب اسلامی در شرایطی به وجود امد که در احاطه دشمن شرق و غرب بود، در بین احاطه لیبرال و کمونیسم که به تعبیر شهید مطهری دو بال قیچی بودند برای بریدن اسلام که آنها به هیچ کشوری اجازه این انقلاب را نمی دادند، شما اروپا و دوران تاریخ را چه از سوابق اروپا از دوران جنگ های صلیبی علیه دین و چه بعد از ان که اصطلاح کذبشون که آمریکا را کشف کردیم، بلکه آمریکا کشف شده بود، اروپائیان در آمریکا طبق اسناد گفتشه شده بین ۶۰ تا ۸۰ میلیون از بومی های آمریکا را کشته و روی قبر آنها ایالات متحده را ساختند، الان این افراد مدعی حقوق بشر شده اند.

 

رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان جنوبی، ابراز داشت:  جنگ اول و دوم جهانی را همین اروپائیان آغاز کردند، در هشت سال جنگ دفاع مقدس علیه ایران که یک جنگ جهانی بود که اروپا از صدام حمایت می کردند، یا در فلسطین بر دروغی که صهیونیست ها به عنوان هلوکاست که صهیونیست ها مظلوم واقع شده اند و باید به آنها سرزمینی اعطا کرد و با دروغ بزرگی که بزرگتر ازاین دروغ وجود ندارد که سرزمین بی جمعیت برای جمعیت بی سرزمین؛ در اروپا که اگر راست می بود که کار خودشان بوده، که ۶ میلیون یهودی را آلمانی ها سوختند، حالا می خواهند سرزمین بدون جمعیت یعنی فلسطین را به آنها دهند.

 

وی ادامه داد:  اروپائیان با دروغی که به عنوان هلوکاست ساختند سرزمین فلسطین را به صهیونیست ها می خواهند بدهند، در سایر کشورها نیز می بینید که چه می کنند، بعد از جنگ جهانی دوم بیش از ۵۰ مورد آمریکایی ها به کشورهای دیگر تعدی کردند، جنگ حزب بعث و صدام را علیه جمهوری اسلامی غیر خودشان انجام دادند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، ابراز داشت: مدعی شدند با دروغی که ساختند زمینه ورود به عراق را ایجاد کردند، با دروغ برج دوقلو و راه انداختن القاعده افغانستان را گرفتند، انواع و اقسام گروهک های ترورسیتی را ایجاد کردند از جمله داعش که اگر نبود حاج قاسم ها و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی بر سر مردم چه می آورند؟

 

وی گفت: بارها در رسانه ها اعلام می شود ده ها هزار کودک در اروپا ناپدید شد، همه بی تفاوت از کنارشان رد می شوند، غیر از برده داری و سوء استفاده است، اینها یک گوشه ای از مفاسد تفکر لیبرالی و بی ایمانی است.

 

نماینده مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی یادآور شد: یک عده این کشورها را بزک می کنند، هرجا هم وارد می شوند قتل و ویرانی است، انسانی که بصیرت دارد به دشمن هیچ وقت به دید خوشبینی نگاه نمی کنند و آنهایی که رو به غرب می خوابند و خواب غرب را می بینند به تعبیر قرآن آنها از شما نیستند، چراکه غرب در اینجا منظور غرب جغرافیایی نیست، مراد از غرب و اروپا آن جبهه سیاسی فرهنگی سیاهی است که حاکم است.

 

حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای عبادی با تأکید بر اینکه انسان بصیر هرگز گول دشمن را نمی خورد و دشمن را دوست تصور نمی کند، افزود: مسئله دیگر در بصیرت این اتفاقی است که در جهان افتاده و زمانی که دشمن می گفت کار جمهوری اسلامی ایران تمام است اما رهبر معظم انقلاب، گام دوم انقلاب را می نوشتند و افق ها روشن است و می خواهم بگویم که با بصیرت باید زمان خود را درک کنیم.

 

وی افزود: امروز شرایطی برای تفکر بسیجی و صالحین پیش آمده که هدیه الهی است البته کار را در هر شرایطی باید انجام داد اما این فیض الهی که قوای سه گانه پای در رکاب هستند و زمینه بسیار مساعد است و این اتفاق از ۲۲ بهمن سال ۵۷ مهمتر است چون آن روز ایمان و احساس و شور بود اما باورها برای پیروزی انقلاب اسلامی کمرنگ بود ولی اکنون این باور برای مردم و در منطقه و دنیا حاصل شده است لذا این حرکت جدیدی است که باید متناسب با شناخت زمان تعقیب شود.

 

رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان جنوبی یاد آور شد: برگزاری مراسم بزرگداشت شهید حاج قاسم سلیمانی در سراسر دنیا پیام دارد که چند وقت غرب جوانی در امریکا گفت بوی چفیه سید علی خامنه ای تا قلب آمریکا می آید یعنی انقلاب صادر شده و این مردم عدالت و اسلام می خواهند.

 

نماینده مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی در پایان، گفت:  حرکت هایی که شروع می شود ریشه دارد و حتی خود کارشناسان غربی می گویند کار امریکا تمام است. با چشم بصیرت باید شرایط زمان را بدانیم و از خدا توفیق بخواهیم حرکت متناسب با این زمان انجام دهیم و به زودی آثارش را در کشور، منطقه و عالم خواهیم دید.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها