خبرهای داغ:

از برگزاری نشست بصیرتی تا گشت های محله محور در روستاهای سرخه

همزمان با دهه بصیرت نشست بصیرتی به همت بسیجیان روستا اروانه و گشت محله محور به همت بسیجیان روستا اسدآباد در سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۰۶۴۲۴
|
۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ به مناسبت دهه بصیرت و شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و برگزاری یادواره شهدا مسجد روستای صوفی آباد در سرخه به همت بسیجیان پایگاه مقاومت امیرالمومنین (ع) فضاسازی و نظافت شد.

همچنین به همت بسیجیان پایگاه نرجس خاتون (س) و پایگاه ولی عصر (عج) روستا اروانه نشست بصیرت فاطمی با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین صفاری به یاد سردار شهید قاسم سلیمانی و شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) باحضور بسیجیان، همراه با پذیرایی از آن ها برگزار شد.

گفتنی است برپایی گشت محله محور رضویون پایگاه مقاومت بسیج موسی بن جعفر (ع) روستا اسدآباد در سرخه در جهت برقراری نظام و امنیت در سطح محله های روستا به صورت مداوم و منظم انجام می گیرد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام موسی بن جعفر (ع) در حاشیه این گشت در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: بسیجیان در محل پایگاه مقاومت در طول شبانه روز از ساعت مشخصی از شهر تا نزدیک صبح دم، نسبت به گشت و دفاع از محله‌های روستا اقدام می‌کنند.

او با بیان اینکه گشت بسیجی محله محور در راه حمایت از حقوق مردم و برای کمک به امنیت جامعه انجام می شود، گفت: بسیجیان روستا در این زمینه از هیچ کوششی فروگذار نیستند.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام موسی بن جعفر (ع) افزود: خدمت رسانی و کمک به ارتقاء و افزایش امنیت برای خدمت ارزشمند به محله ها آن هم با مشارکت خود مردم می تواند نقش بسیار زیادی در آرامش محله ها ایفا کند و گشت محله محور بسیج می تواند در تحقق این مهم تاثیر زیادی داشته باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها