نفرات برتر مسابقات تیراندازی استان مرکزی گرامیداشت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی عصر جمعه در اراک معرفی شدند.
کد خبر: ۹۴۰۶۴۸۰
|
۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، غلامرضا کریمی رئیس هیئت تیراندازی استان مرکزی در حاشیه مسابقات تیراندازی به مناسبت گرامیداشت دومین سالگرد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: نفرات برتر مسابقات تیراندازی استان مرکزی گرامیداشت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی عصر جمعه در اراک معرفی شدند.

وی افزود: این مسابقات از صبح جمعه با شرکت ۵۰ تیرانداز مرد و زن در سالن تیراندازی مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد اراک آغاز شد، این رقابت‌ها در ۲ رشته تپانچه و تفنگ و در رده‌های سنی جوانان و بزرگسالان برگزار شد که در پایان این رقابت‌ها در رشته تپانچه در رده سنی جوانان، «صبا مولایی»، «مبینا هدایتی» و « نرگس قربانی» عنوان‌های برتر را از آن خود کردند.

رئیس هیئت تیراندازی استان مرکزی اظهار کرد: در رشته تفنگ، رده سنی جوانان هم «رضا امیری»، «مریم هدایتی» و «صبا علی‌محمدی»، رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند و «هادی یاسبلاغی»،«مبینا آذر» و «عاطفه مرادی» نیز عنوان‌های برتر رشته تپانچه رده بزرگسالان را به خود اختصاص دادند.

وی خاطر نشان کرد: همچنین در رشته تفنگ رده بزرگسالان « امیر فانی»، «ابوالفضل حیدری» و «سمانه لبافی» مقام‌های اول تا سوم را به دست آوردند و در پایان این رقابت‌ها، از نفرات برتر با اهدای لوح وجایره تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات