خبرهای داغ:
فرمانده سپاه آذربایجان شرقی:

انفعال رسانه های خودی میدان دادن به رسانه های معاند است

تبریز- فرمانده سپاه عاشورا با تاکید بر هوشمندی اصحاب رسانه، اظهار کرد: رسانه نباید انفعالی عمل کند. انفعال رسانه در واقع میدان دادن به رسانه‌های معاند خواهد بود.
کد خبر: ۹۴۰۶۵۳۲
|
۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، اصغر عباسقلی‌زاده در دیدار با اعضای شورای سیاستگذاری بسیج رسانه استان، گفت: امروز جامعه ما در مسائل مختلف به اقناع سازی نیاز دارد و رسانه بزرگترین ابزار برای اقناع افکار عمومی است.

وی افزود: رسانه‌های استان برای تقویت وحدت ملی، افزایش امید و همچنین پیگیری مطالبات مردم باید نقش خود را به بهترین شکل ایفا کند.

سردار عباسقلی زاده اصحاب رسانه را به هوشمندی و عدم خودسانسوری توصیه کرده و گفت: در مقابل دشمنی که به کمتر از نابودی نظام و کشور راضی نمی‌شود، باید مسئولانه و از موضع فعال با حوادث و رویدادها مواجه شوید.

وی با ابراز رضایت از مشی رسانه‌های مکتوب، خبرگزاری‌ها و رسانه‌های برخط استان گفت: رسانه‌های استان همواره همراه و همگام با سیاست‌های کلی نظام و انقلاب بوده‌اند.

سردار عباسقلی زاده با تاکید بر ضرورت تقویت رسانه و تولید محتوا گفت: رسانه‌ها و فعالان فضای مجازی استان باید ذائقه مخاطب را بشناسند و هدفمند عمل کنند.

وی عباسقلی‌زاده با اشاره به ایام شهادت سردار سلیمانی، یادآور شد: حاج قاسم، نفوذ و تاثیر عجیبی در بین رزمندگان و فرماندهان جبهه مقاومت داشت و شجاعت سردار سلیمانی موجب پیشرفت مقاومت و عقب زدن دشمن در همه جبهه های درگیری شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها