سرلشکر سلامی با اشاره به شکست آمریکا در افغانستان گفت: این شکست، یک سیلی سخت ایران به آمریکا بود و ما بخشی از انتقام خود را از آنان گرفته ایم اما بخش دیگری از آن باقی مانده است.
کد خبر: ۹۴۰۶۵۵۱
|
۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۹
هیمنه شیطان بزرگ در منطقه شکسته شده است
 

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم بزرگداشت شهدای عرفه که در حسینیه فاطمه الزهرا(س) سپاه تهران بزرگ برگزار شد، اظهار کرد: جغرافیای شهادت یک امر واقعی است که بیانگر وسعت پیشانی جبهه حق و اسلام است و انقلاب اسلامی هیچ مرزی ندارد و این بیانگر پیشروی انقلاب است که سرزمین ها و قلب های بیشماری را در تصرف خود در آورده است و دشمن در حال عقب نشینی در تقابل با آن است.

سردار سلامی گفت: جهاد یک حقیقت جاری است، جوانان روح جهاد را دریافته اند و عشق به شهادت امروز آرزوی جوانان ماست و این روح آزادگی و شرف است؛ به گفته امیرالمؤمنین(ع) اگر جهاد در جهان اسلام برقرار باشد، مسلمانان ذلیل نمی شود.

وی افزود: شهید احمد کاظمی و دیگر شهدا نقاط نورانی ایمان و باور وفای به عهده یک ملت هستند؛ آن ها تاریخی را نگاشتند که سرشار از عزت، ایستادگی در مقابل ظالم و ندا دادن پیام عدالت، آزادی انسان و… است و باید گفت که تاریخ اسلام سرشار از واقعیت های تلخ و شیرین است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه قرآن حقیقت است و چشم ها را به روی حقیقت باز می کند، گفت: سردار شهید حاج احمد کاظمی از آغاز جنگ تحمیلی لباس جهاد بر تن کرد و از شوکت ظاهری دشمن نترسید؛ او دارای سبک نوین فرماندهی برگرفته از مکتب اسلام بود.

وی ادامه داد: سردار کاظمی در مقابله با دشمنان پیشگام بود و این پیشگامی شجاعت و سبک جهاد را در نیروهای خود گسترش می داد؛ او حرف های سربازان خود را می شنید و آنان را برادر خود می دانست و این گونه حاکم بر دل ها شد؛ مشخص است با چنین فرماندهایی امکان نفوذ وجود ندارد.

سردار سلامی با اشاره به عملیات های دفاع مقدس گفت: جنگ های بزرگ تاریخ بشر را مطالعه کرده ام و در مقاسه با این جنگ ها می گویم که ابتکار، نوآوری و شجاعت در طراحی عملیات ها فقط از عهده مؤمنین بر می آید.

وی با تاکید بر اینکه شهدا زنده هستندگفت: احمد کاظمی در هر عملیات وسعت دید پیدا می کرد؛ یعنی همانند سردار شهید حاج همت، شهید باکری، شهید علی صیاد شیرازی و شهید حاج قاسم سلیمانی.

سردار سلامی با بیان اینکه حسینیه حضرت فاطمه الزهرا (س)به دست شهید احمد کاظمی بنا شده است، گفت: راز موفقیت این فرمانده ها در قلب ها و دل آن‌ها است.

وی با تاکید بر اینکه شهدا دشمن را از قدرت تهی کرده اند، اظهار کرد: امروز ناامیدی را در چهره دشمنان خود می بینیم؛ امروز یمن در مقابله جهانیان ایستاده است و اگر امروز جوانان ما نایستاده بودند این مهم به دست نمی آمد.

سردار سلامی با بیان اینکه دشمن از جهات مختلف از جمله جهت اقتصادی ما را تحت فشار و محاصره قرار داده است، گفت: مقام معظم رهبری اجازه جنگ به دشمن ندادند؛ دست های دشمن را بستند و در فناوری، ساختن ، تولید و توسعه کشور قدم های موثر برداشتند.

وی افزود: اگر ما نمی ایستادیم هویت، آبرو، امنیت ، کرامت و شهامت ما را می گرفتند؛آمریکایی ها، اسرائیلی ها و بخشی از کشورهای اروپایی هرگز نمی خواهند شکوه و منزلت ملت ما را ببینند.

سردار سلامی خاطرنشان کرد: در جنگ سیف القدس کمر اعتماد به نفس رژیم صهیونیستی شکسته شد و پیروزی بر اساس هدف بررسی می شود و واقیعت های میدان بیانگر پیروزی ما است و امروز ایران الگوی این مقاومت بزرگ است و همه این توصیفات شاهکار مقام معظم رهبری و این امت فداکار است.

وی با اشاره به وجود مشکلات در کشور گفت: تنها ما مشکل نداریم، قرآن می فرماید اگر شما مشکل دارید، دشمنان شما هم مشکل دارند؛ اما شما به خدا امید دارید اما دشمن این امید را ندارند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به شکست و فرار آمریکا از افغانستان بیان کرد: این سیلی سخت ایران به آمریکا بود، ما همانند آمریکایی ها عمل نکردیم که یک فرمانده بی دفاع را نیمه شب ترور کنیم، بخشی از انتقام خود را گرفته ایم اما بخش دیگری از آن باقی مانده است و باید گفت که مؤمنان اهل انتقام سخت هستند و این موضوع را مقامات آمریکایی باید بدانند که هیمنه شیطان بزرگ در منطقه شکسته شده است.

وی گفت: ما در این میدان مبارزه به فضل الهی از مخاطرات سختی ها عبور کرده ایم و امروز به فضل الهی صاحب قدرت هستیم و از استقلال خود به زیبایی می توانیم استفاده کنیم و نباید از حق گذشت که ما کشوری سرشار از نعمت های الهی هستیم که می توان با استفاده از این نعمت ها به تمدن الهی دست یافت و تا آخر پای این امر ایستاده ایم.

سردار سلامی با بیان اینکه من از شهرهای سیل زده مستقیم به این مراسم آمده ام، خاطرنشان کرد: مردم ایران مومن و امیدوار به رحمت خدا هستند و وقتی ملتی مومن و متقی باشند خداوند در رحمت خود را به روی آن ها باز می کند و ما به شهدای خود افتخار می کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات