خبرهای داغ:
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه روایت اتفاقات دفاع مقدس و جبهه مقاومت حایز اهمیت است، گفت: در گذشته به دلایل متعددی که نمی‌شود از آن گذشت خسارت‌های جبران ناپذیری را ملت ما متحمل شد.
کد خبر: ۹۴۰۶۵۷۲
|
۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در چهارمین همایش سراسری راویان انقلاب دفاع مقدس و مقاومت که با عنوان «راویان مقاومت و مکتب سلیمانی» برگزار شد؛ با اشاره شیوع ویروس کرونا و بهبود شرایط کشور در کاهش ابتلا و فوت افراد گفت: امیدواریم شاهد پیک‌های بعدی کرونا نباشیم تا شاهد اجرای برنامه‌های تبیینی انقلاب و دفاع مقدس باشیم.

مبارزه ملت ایران مبارزه مقدس برای نجات بشریت است / فتح نهایی در یمن بسیار نزدیک است

وی با اشاره به اینکه روایت دفاع مقدس و جبهه مقاومت حایز اهمیت است، افزود: در گذشته به دلایل متعددی که نمی‌شود از آن گذشت خسارت‌های جبران ناپذیری را ملت ما متحمل شد.

وی افزود: ۳۹ سال قبل از دفاع مقدس و در شهریور ۱۳۲۰ کشور ما از شمال و جنوب اشغال شد. روس‌ها از شمال و انگلیس‌ها از جنوب زمین‌های ما را اشغال کردند. حافظه تاریخی ما این موضوع را فراموش نمی‌کند.

سلیمانی ادامه داد: رضاخان زمانی که سردار سپاه بود قیام‌های ازادیخوانه را سرکوب و در دوره دیگری انگلیس‌ها آمدند و برای کشور ما شاه تعیین کردند و این برای اولین بار بود که چنین اتفاقی رخ داد.

وی گفت: رضاخان بار‌ها به شمال و جنوب ایران حمله و عشایر را نابود کردو سران آنان را به قتل رساند.

وی ادامن داد: وقتی انگلیس‌ها به ایران حمله کردند سه سرباز در شمال کشور به دستور علما مقاومت کردند و سه روز روس‌ها را زمینگیر کردند. تگر ان اذتش۱۰۰ هزار نفری سازماندهی می‌شد له این ذاحتی اشغتل نمی‌شدیم، چون ان ارتش برای سرکوب ملت ایران بود.

سردار سلیمانی در ادامه به مکتب شهید سلیمانی اشاره کرد و گفت: در کنار روایت دوران دفاع مقدس باید به روایت مکتب شهید سلیمانی هم توجه شود تا دشمنان واقعی بشریت و تروریست‌ها واقعیت را به شکل دیگری جهت ندهند.

وی افزود: ما در این حوزه غفلت کردیم و به خوبی کار نکردیم.

سلیمانی ادامه داد: مبارزه ما برای نجات جوامع بشری است و این جریان مقدس همانگونه که پیروزی‌های ان ادامه خواهد داشت و راویان آن را روایتگری خواهند کرد در سایر موضاعات نیز باید روایت‌های صریح و صادقانه و ناب را در کانون توجه قرار دهیم و با استفاده از فضای مجازی و رسانه‌ها در این باره کار کنیم.

ادامه دارد...

ارسال نظرات