گره گشایی از مشکلات مردم در اولویت کاری مسئولان باشد

امام جمعه دهلران گفت: باتوجه به شعار دولت سیزدهم،گره گشایی مشکلات مردم در اولویت کاری مسئولان اجرایی باشد
کد خبر: ۹۴۰۶۶۱۱
|
۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام سید محسن موسوی  در جمع مردم روستای زیتون و مسئولان شهرستان دهلران گفت: خدمت رسانی به محرومین و آحاد جامعه تنها محتاج روحیه انقلابی است و امروز این روحیه فرماندار دهلران در عمل نشان داده است که به دنبال این کاراست.

وی با اشاره به اینکه فرماندار دهلران از بدو ورود تا به امروز به عنوان نماینده عالی دولت به صورت جهادی برای برسی مشکلات شهرستان بخصوص روستاها و مناطق محروم میدانی وارد عمل شده است، گفت: قطعاً باید مسئولان کشوری و استانی با تخصیص اعتبار لازم زمینه خدمت رسانی به مردم مناطق مختلف شهرستان را فراهم کنند.

وی گفت: امروز همه دستگاه‌ها باید برای خدمت صادقانه به مردم، تلاش جهادی در جهت حل معضلات و مشکلات مردم، پای کار باشند چرا که این مردم در همه مناسبت‌ها با جان دل از انقلاب و آرمان‌های انقلاب دفاع کرده‌اند.

امام جمعه دهلران ادامه داد: روستای زیتون یکی از مناطق محروم شهرستان می‌باشد که نیازمند توجه مسئولان استانی و شهرستانی است.

وی به محرمیت این روستا اشاره کرد گفت: ایجاد راه دسترسی، خانه بهداشت، مدرسه، برق رسانی، ایجاد مسجد و اجرای طرح هادی ازجمله موضوعات مهم و مشکلات این روستا است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار