فرمانده سپاه سیمرغ:

مدیران برای خدمت به مردم مناطق محروم باید لباس جهادی بر تن کنند

ساری-فرمانده سپاه سیمرغ گفت: برای تحقق تمدن نوین اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب مدیران باید لباس جهادی خدمت به مردم محله های محروم را برتن کنند.
کد خبر: ۹۴۰۶۶۶۱
|
۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۶

مدیران برای خدمت به مناطق محروم باید لباس جهادی بر تن کنند / عدم حضور برخی مسئولان در جلسات محرومیت زدایی هیچ توجیهی ندارد

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سرهنگ حسن پورقربان فرمانده سپاه سیمرغ در جلسه محله مهدوی در روستای برج خیل این شهرستان با اشاره به ضرورت تحقق اجرای بیانیه گام دوم انقلاب  گفت: تحقق محله مهدوی در گرو هم‌افزایی و تعامل روز افزون مسئولان با مردم امکان پذیر است.

سرهنگ پورقربان با گلایه از حضور کمرنگ برخی مسئولان ادارات در جلسات طرح مهدوی محله، افزود: عدم حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی در جلسات با محوریت محرومیت زدایی، هیچ توجیهی ندارد.

فرمانده سپاه سیمرغ در ادامه به خدمت رسانی مطلوب به مردم هم تاکید کرد و گفت:  برای تحقق تمدن نوین اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب  مدیران باید  لباس جهادی خدمت به مناطق محله های  محروم را برتن کنند.

سرهنگ پورقربان در پایان سخنان خود با اعلام اینکه ۳۰ دستگاه اجرایی شهرستان در طرح محله مهدوی برای خدمات رسانی پایه کار باشندف خاطرنشان کرد: در روز چهارشنبه ۲۲ دی ماه  طرح امام محله مهدوی با حضور میدانی و چهره به چهره مدیران دستگاه‌های اجرایی در روستای کم‌برخوردار برج خیل برگزار می‌شود.


انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها