زابل/ همزمان با گرامیداشت سالگرد شهادت شهید میر حسینی میز خدمت جهادی و قدم های ماندگار سلامت و امنیت بچه های حاج قاسم در ادامه راه شهدا، خدمت در تنگه احد ایران در مصلی شهرستان زابل برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۰۶۶۶۲
|
۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۹

مسئول گروه جهادی یاوران سلامت دانشگاه علوم پزشکی در گفتگو با خبرگزار بسیج در زابل، گفت: راه شهدا گفتنی نیست رفتنی است با عملکرد جهادی بصیرت، اعتقاد، ایمان در انجام راه و مکتب شهدا و عمل به تکلیف وصایای شهدا راه گشا و حلال کلیات مشکلات جامعه خواهد بود.

وی افزود: به مناسبت گرامیداشت یاد و نام شهدا به ویژه شهیدان سلیمانی و میر حسینی و مدافعان سلامت در راستای تداوم یادواره این شهدا گرانقدر میز خدمت جهادی در مصلای شهرستان زابل برگزار شد.

دکتر نادر میری افزود: مهمترین هدف از برگزاری میز خدمت جهادی به یاد الگوی تمام عیار خدمتگزاری و خدمت رسانی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و میر حسینی برپا شده است.

وی، افزایش مقبولیت و کارآمدی نظام اداری و افزایش رضایتمندی مردم، دیدار چهره به چهره مسئولان با مردم، دیدن برخی واقعیت‌ها و تلاش برای رفع مشکلات مردم است.

این مسئول ادامه داد: بزرگترین رسالت جهادگران سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان، نهادینه کردن فرهنگ خدمت رسانی بی منت در دستگاه‌ها و ادارات است که در این راستا، رفع مشکلات مردم، پر رنگ کردن نقش مساجد و مصلی‌ ها، به عنوان یک پایگاه اصلی برای حل مشکلات مردم است.

میری بیان کرد: تاکنون در راستای یاداواره شهیدان سلیمانی و میرحسینی 12 میز خدمت جهادی در حاشیه شهر زندان مرکزی مناطق صفر مرزی و سایر نقاط آسیب پذیر از کرونا برگزار شده است که در این میزهای خدمت عکس تمثال شهیدان میرحسینی و سلیمانی، پیکسل تمثال این دو شهید، ماسک رایگان،تبرکات مهدوی فاطمی رزوی بسته ها معیشتی و اغلام بهداشتی و پک های فرهنگی نوشت افزار کیف و کفش توزیع شده است.

ارسال نظرات