خبرهای داغ:

برگزاری جلسه هماهنگی مراسمات دهه فجر در شهرستان کازرون

جلسه هماهنگی برگزاری مراسمات دهه فجر با حضور فرمانده سپاه این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۰۶۶۸۶
|
۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، با حضور حجت الاسلام صباحی امام جمعه، مرادی سرپرست فرمانداری و جمعی از مسوولین نهادها، ادارات و فرماندهان نظامی شهرستان، جلسه هماهنگی برگزاری مراسمات دهه مبارک فجر در دفتر امام جمعه کازرون برگزار شد و هریک از حاضرین به ارائه پیشنهادهایی برای جمع بندی جزئیات در جلسات آتی پرداختند. 

حجت الاسلام صباحی در این نشست ضمن تاکید بر توجه به مناطق مختلف شهرستان همچون بخش مرکزی در برگزاری مراسمات این ایام، گفت: شایسته است که در راستای جاذبه برنامه‌ها، در زمینه اجرا، مکان و متولی اجرای مراسمات تحولاتی نسبت به سال‌های گذشته صورت پذیرد.

امام جمعه کازرون گفت: برنامه ها را می‌توان به طور شاخص طی چند شب از دهه فجر در مساجد شهر و روستاهای بزرگ بخش مرکزی برگزار کرد و برخی شب‌های دیگر نیز به ادارات و ارگان هایی که توانمندی برگزاری مراسم دارند سپرده شود تا ضمن باشکوه بودن مراسمات، اقشار مختلف نیز بهره ببرند.

در ادامه مرادی سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان کازرون ضمن تاکید بر لزوم فضاسازی توسط هر اداره در محدوده استقراری خود، گفت: اجرای آیین زنگ انقلاب در یکی از مدارس، برگزاری مراسم نمادین روز ۱۲ بهمن در میدان امام حسین(ع) همزمان با ساعت ورود امام راحل (ره) به کشور، حضور و سرکشی مسوولین در سطح بخش ها و افتتاح پروژه‌های آماده را در این ایام خواهیم داشت.

وی افزود: همچنین برگزاری میز خدمت در مصلی جمعه کازرون، گلباران قبور شهدا، مداوای رایگان بیماران در مناطق محروم با اولویت خانواده ایثارگران و راهپیمایی ۲۲ بهمن در صورت تایید ستاد کرونا، از جمله برنامه‌‌های درنظر گرفته شده برای دهه مبارک فجر خواهند بود.

سپس روزبهی رئیس شورای شهر کازرون خاطرنشان کرد: به مانند گذشته، فضاسازی و پرچم ۴۰ متری جمهوری اسلامی ایران در روز ۱۲ بهمن و در میدان بعثت از سوی شهرداری برپا خواهد شد. همچنین با توجه به اینکه کازرون دارای ۱۱ شهید انقلاب است، پسندیده است که هر شب را به نام یک شهید نامگذاری کنیم.

در ادامه نیز علیزاده مسئول فرهنگی ناحیه مقاومت بسیج کازرون ضمن تاکید بر تلاش جهت حضور سخنرانان شاخص کشوری در مراسمات دهه فجر و استفاده از گروه‌های هنری در برگزاری جشن‌های انقلاب، به تشکیل کمیته مردمی برگزاری جشن‌های دهه فجر و استفاده از تجربیات دهه کازرون اشاره کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار