وحیدی با اعلام نگرانی از احتمال شیوع سویه جدید کرونا در کشور گفت: امیدواریم مجبور به اعمال محدودیت کرونایی جدیدی در کشور نشویم.
کد خبر: ۹۴۰۶۶۹۲
|
۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، احمد وحیدی وزیر کشور ظهر امروز در حاشیه مراسم معارفه استاندار کرمانشاه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با توجه به شیوع سویه جدید اُمیکرون در کشور نگران هستیم شمار بیماران گرفتار به این ویروس افزایش داشته باشد.

وی با تاکید بر اهمیت رعایت فاصله اجتماعی و دستورالعمل‌های بهداشتی، گفت: امیدواریم مردم همچون گذشته با رعایت دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی شرایطی را رقم بزنند که مجبور به اعمال محدودیت کرونایی جدیدی در کشور نشویم.

وزیر کشور با اشاره به ظرفیت مرزی استان کرمانشاه و هم مرزی با کشور عراق، تصریح کرد: فعال بودن پایانه‌های مرزی به معیشت، توسعه عمرانی و آبادانی مرزنشینان کمک می‌کند که این مهم یکی از اولویت‌های دولت سیزدهم است.

وی در ادامه به داشتن نقاط مرزی و پایانه‌های مرزی متعدد در کرمانشاه اشاره کرد و افزود: از آنجا که کرمانشاه مسیر اصلی تردد زوار حسینی (ع) به کربلا است باید برکات این میزبانی شامل حال مردم شود.

وحیدی در پاسخ به سوالی در خصوص جدایی بخشی از سومار و الحاق آن به استان ایلام، خاطرنشان کرد: تغییر مرزهای استانی در کشور به هیچ وجه صحیح نیست و هیچ تغییری در مرزهای استانی کشور اتفاق نخواهد افتاد.

وزیر کشور در ادامه در خصوص بکارگیری نیروهای جوان و انقلابی در دولت سیزدهم، گفت: جوانان موتور پیشران اصلی حرکت در دوران انقلاب و جنگ تحمیلی بودند و قطعاً در گام دوم انقلاب هم با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری محور خواهند بود.

وی با اشاره به اینکه کشور، امروز باید با اتکا به همین جوانان جلو برود و یکی از اولویت‌های اصلی استانداران هم بکارگیری همین جوانان است، خاطرنشان کرد: باید با بکارگیری جوانان انقلابی زمینه حرکت جهادی کشور به سمت پیشرفت و توسعه هر چه بیشتر فراهم شود.

ارسال نظرات