خبرهای داغ:
باحضور فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین صورت گرفت؛

آئین کلنگ زنی پروژه های آبرسانی در شهرستان آوج به همت بسیج سازندگی استان قزوین اجرا شد

باحضور فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین و به همت بسیج سازندگی استان قزوین، آئین کلنگ زنی پروژه های آبرسانی در شهرستان آوج با هدف محرومیت زدایی از مناطق محروم اجرا شد.
کد خبر: ۹۴۰۶۷۰۶
|
۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۷

قزوین_ به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، آئین کلنگ زنی مخازن آب آشامیدنی روستاهای شهرستان آوج با هدف محرومیت زدایی، صبح امروز با حضور سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین برگزار شد.

این پروژه با ظرفیت ۱۱۰۰ متر مکعب حجم و ۵۰۰ متر طول شبکه و با اعتبار ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اجرا می شود که تامین اعتبار این پروژه از محل اعتبارات استانی و به مجری گری بسیج سازندگی استان با همکاری شرکت آب و فاضلاب استان تحقق خواهد یافت.

یکی از این پروژه ها، آئین کلنگ زنی پل ورودی روستای ساغران سفلی از توابع شهرستان آوج بود که با هدف تسهیل در عبور و مرور و محرومیت زدایی از مناطق کم برخوردار برگزار شد.

این پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال کلید خورد و در این پروژه که به همت بسیج سازندگی و همکاری اداره راه و شهرسازی استان به اجرا درآمد مقرر شد ظرف مدت ۱۲ ماه با کمک و مساعدت نیروهای همیشه در صحنه جهادی و بسیج منطقه، آماده بهره برداری شود.

در حاشیه این مراسم سردار آتانی ضمن ابراز خشنودی از توفیق خدمت در عرصه محرومیت زدایی سپاه در مناطق کم برخوردار با بیان فعالیت های صورت گرفته و همچنین پروژه های در حال اجرا در این منطقه، اظهار کرد: در حال حاضر بیش از ۱۹ فعالیت خدمت رسانی از سوی سپاه استان در حال انجام است.

وی گفت: بخشی از این فعالیت ها شامل پروژه آبرسانی، راه، مدرسه سازی، خانه عالم، ساخت و تعمیر خانه محروم و غیره است که در این منطقه نیز در حال طرح ریزی و انجام است.

گفتنی است اعتبار کل این پروژه ها که با حضور گروه های جهادی بسیج سازندگی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در شهرستان آوج اجرا می شود، حدود ۳۹۰ میلیارد ریال است.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها