خبرهای داغ:
آصفی از افتتاح دومین یادواره «رفیق خوشبخت ما» در بهمن ماه سالجاری همزمان با سراسر کشور در استان، خبر داد.
کد خبر: ۹۴۰۶۷۲۲
|
۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۵

قزوین_ حسن آصفی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، بیان کرد: با توجه به مفاد بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و رسالت ویژه دستگاه‌های اجرایی کشور سال گذشته، نخستین جشنواره رفیق خوشبخت ما به پاس نکوداشت خدمات کم نظیر سردار دل ها شهید حاج قاسم سلیمانی و به همت سازمان جوانان جمعیت هلال احمر در قالب دو رویداد ملی جشنواره فرهنگی و هنری با هدف تولید آثار و فرآورده های فرهنگی و دیگری پویش ملی «چلچراغ» به نیت نذر حداقل ۴۰ کار خیر و خدمت عام المنفعه توسط جوانان و مخاطبان این طرح به نیابت از این شهید عزیز اجرا شد.

وی افزود: سازمان جوانان جمعیت هلال احمر کشور با توجه به استقبال و مشارکت پر شور و توأم با علاقه جوانان و به منظور تداوم این مسیر، طی اقدامی ارزشمند و امید آفرین، خانه هنرمندان ماه نگار را تأسیس کرد و در نظر دارد، که امسال نیز با همت اعضای آموزش دیده و سازماندهی شده در شبکه تسهیلگران تخصصی ماه نگار، رویداد دوم را با کیفیت بسیار بالاتری برگزار نماید.

آصفی ادامه داد: در همین راستا و برای آشنایی هر چه بیشتری آحاد جامعه به خصوص نسل جوان با سبک زندگی و الگوی رفتاری اخلاقی و تربیتی سردار دل ها در ابعاد مرتبط با اهداف و شعارهای جمعیت هلال احمر و در جهت خدمت داوطلبانه، مسئولیت‌پذیری، مردمداری و اخلاق مداری خداپسندانه با شعار محوری «بسیج توان انسانیت برای کرامت انسانی» در سطح جامعه ملی و بین المللی اجرا خواهد شد.

وی اضافه کرد: جدول زمان بندی و شیوه نامه اجرایی این رویداد مهم را به محض اعلام از سوی سازمان جوانان به استان، به اطلاع همشهریان عزیز خواهیم رساند.

آصفی آغاز به کار این جشنواره را شانزدهم بهمن ماه ۱۴۰۰، همزمان با ایام شهادت حضرت امام هادی (ع) و ایام الله دهه مبارک فجر عنوان کرد و گفت: برای مشارکت حداکثری شرکت کنندگان در استان برای حضور در این یادواره تمام تلاش خود را می نماییم و امیدواریم در اجرای این طرح با یاری خدا و همکاری یکدیگر بتوانیم نقشی مؤثر در تحقق و ترویج حداکثری مکتب سلیمانی از منظر ارزش های مربوط به جمعیت هلال احمر در استان قزوین داشته باشیم.

گفتنی است؛ در دوره نخست این یادواره، جمعیت هلال احمر استان قزوین در دو بخش شعر و خوشنویسی موفق به کسب هفت عنوان برتر توسط جوانان داوطلب استان شد.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها