خبرهای داغ:

برگزاری اولین دوره آموزش تخصصی تعمیرات تلفن همراه برای سربازان سپاه شیروان

مسئول مهارت آموزی سپاه شیروان گفت: اولین دوره تعمیرات تخصصی تلفن همراه و عیب یابی مدار،برای سربازان در مرکز فنی حرفه ای شیروان برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۰۶۷۷۹
|
۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج ایزانلو پیرامون اهداف تشکیل دهنده این دور های مهارت آموزی گفت : این دوره ها به مدت 164 ساعت و در محل کارگاه فنی و حرفه ای برگزار و تا به العان با استقبال خوبی از سوی سربازان همراه بوده، تجربه نشان داده است سایر سربازانی که فارق التحصیل شده اند نیز توانسته اند از این دوره ها بهره ببرند طوری که حتی بعد از زمان خدمت تعداد چشمگیری از سربازان با مدارک کسب شده ، موفق به ایجاد کار و اشتغال زایی شده اند که این مایه افتخار سپاه و سربازان است.

وی افزود: سربازان منقضی خدمت واجد شرایط می توانند تا 100.000.000 ملیون تومان و با نرخ سود 18 درصد وام دریافت کنند و با در دست داشتن گواهی مهارت آموزی صادره از سازمان های مورد تفاهم (فنی حرفه ای،جهاد کشاورزی، ،ورزش و جوانان و ...)،مدارک طرح توجیهی راه اندازی اشتغال به محل خدمتی خود مراجعه تا ضمن دریافت معرفی نامه به پروسه دریافت وام معرفی شوند.

مسئول مهارت آموزی سپاه شیران ضمن توضیحات تکمیلی، این دوره را اینچنین بیان کرد که ؛کلاس تعمیرات تلفن همراه با ثبت نام 21 نفر تشکیل و با رایزنی های صورت گرفته سعی بر این شده که این کلاس بیشتر جنبه عملی داشته باشد تا تئوری .

ایزانلو در انتها گفت : بیکاری به چالش نداشتن مهارت گره خورده و بسیاری از جوانان تحصیل کرده بخاطر نداشتن مهارت از بیکاری رنج می برند اما فقر مهارت در بین جوانان معضل لاینحلی نیست و می توان با راهکارهای عملی و برنامه ریزی درست ، جوانان را به سمت مهارت آموزی سوق داد تا با یادگیری یک رشته تخصصی، جذب بازار کار شوند

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار